Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Komplikato

    veterán

    válasz ripla #20 üzenetére

    "őszintén? nem kár értük."

    Miért nem? Anno volt az ID meg az Epic, mindkettő ült a babérjain, amikor kijött a Far Cry.
    Értem én, hogy divat fikázni a Crytek-et, hogy ...
    1. Techdemót ad ki átgondolt játékok helyett.
    2. Hogy túl magas a játékaik gépigénye.

    De kérdem én, az ID vagy az Epic Quake 3/Unreal 2 óta adott ki nem techdemót a kezéből?
    Másrészt igen magas a gépigénye a CryEngine játékoknak ha valaki a maximumot akarja kihozni belőle.
    De! Skálázható? Skálázható, hogy a viharba ne. Anno a FarCry 1 a méltán legaljának tartott GF5200-n is elment és úgy szénné butítva is verte akkor játékok kinézetét 98%-ban!
    És igen, a skálázhatósága miatt használja pl. az AION MMO is, mert konkrétan egy integrált Radeon HD4200-vel 720p környékén még elmegy.

    Szerintem jól felkavarta az állóvizet engine ügyileg. Más kérdés, hogy nem tudtak élni vele. Valami gebasz csak van az SDK-val, ha ennyire nem akarják sokan és pl. tonna szám használnak sokan még Unreal Engine 3.0-át inkább ... pedig az elég avultan néz ki.

    [ Szerkesztve ]

    "Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

Új hozzászólás Aktív témák