- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#72042496
törölt tag
válasz Kisgépkezelő #19 üzenetére
Régen (első öt NFS) szerintem úgy oldhatták meg, hogy némi szórással megvolt, hogy ha nem történik ütközés, milyen időt megy a gépi mezőny eleje, közepe, vége, nehézségtől függően. Lehet, technikailag máshogy működött, mindenesetre így le lehetett szakadni és le is lehetett hagyni őket, volt értelme akár szemétkedni is, leszorítani a gépi versenyzőt. Nekem azok a versenyek tetszettek, szerintem ezzel nem volt gond.
Lehet, régimódi figura vagyok és ez már nem működne. De ha a rubberbanding megoldás is, a paraméterezése számomra nevetséges az új NFS-ekben. A többi új autós játékban nem tudom, hogyan működik a dolog, nem követem már a műfajt.
[ Szerkesztve ]