- Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
- Antec kirakatház Lian Li zöngével és egy csavarral
- Újabb inteles VGA került elő a Biostar hátizsákjából
- Belépőszintű játékos headsetekkel bővült a Corsair kínálata
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A TikTok Lite is igen káros lehet a gyerekekre
it 24 órát adott az EU a ByteDance-nek, hogy kockázatelemzést adjon ki a TikTok Lite kapcsán, mert az is káros lehet a gyerekekre.
-
Íme, a Huawei Pura 70 széria
ma A sorszámozás maradt, de az idén 12 éves P szériát ezentúl Pura-nak hívják.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
Metacritic 67 és 40 pont jelenleg a kritikusi és felhasználói visszajelzés, ez eléggé no go szerintem.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
nagyúr
Az EA egy újabb IP-jét vágja tönkre, miközben azt kommunikálja, hogy mennyire jót is tesznek vele.
Deja Vu....Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Gery9112
őstag
ne butáskodj, gémcséndzsörök promozták az E3-n, játékosok inputjával készül játékosoknak. Mi sülhet el rosszul?
Pedig ezt a részt még vártam is, hogy na talán lesz olyan jó mint anno a Most Wanted vagy az Underground.
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
-
#72042496
törölt tag
Pénzből legalább lesz több, de az időt semmi nem adja vissza amit esetleg egy béna NFS-re vesztegetnék. A Run például csak elrettentő példának volt jó. Legalább nem sok időm veszett kárba, mert mire meggyőződtem róla hogy nem csak képzelődöm, hanem tényleg olyan pocsék mint amilyennek látom, már véget is ért.
Még kihívás se volt benne, semmi. A vége volt a legdurvább; egyszer csak jön a cutscene, ami után elég egyenesen tolni neki egy kis ideig, és megnyered a karrier módot.
Újabb részt azóta nem is próbáltam, és ezt se fogom ahogy elnézem.
[ Szerkesztve ]
-
AllTheBest
senior tag
Annyira örülök, hogy nem vártam és inkább megvettem a forza horin 3-t... Ha ezt így folytatják, akkor soha többé nfs...
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
NandorHUN
addikt
Várható volt, hogy gyenge lesz.
www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
-
XuChi
addikt
Az a baj, hogy így is venni fogjàk és sikeres lesz. Ugyan ez a CoD is. Évről évre rekordot dönt az eladás, a játék meg fos ahogy van. Dehàt ez van ha veszik, minek erölködni...?
EA, Activision, Ubisoft mind egy kalapba való. Egy értelmes címet nem tudnak lerakni évek óta az asztalra, csak a hulladéktengert fossák kifelé
Ok, ubi talàn most nem szúrja el. Az Ac Origin elég jó lett, Far Cry 5 talán jó lesz, The Crew 2 elmegy kategória....
És mostmàr van Xbox One X is, hogy ezeket a hulladékokat nééégykàba tolhasuk fuck yeeeeah
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
Nekem a Run pont tetszett. Nem volt benne semmi egetrengető mondjuk, de szerintem teljesen jól átadta a régi NFS élményt, ahol elképesztő tájakon száguldottunk a legjobb sportkocsikkal. A szkriptelt események mondjuk tényleg kicsit gázak voltak, de szerencsére csak pár percnyi volt belőlük.
-
XuChi
addikt
válasz Hasitasi x2 #14 üzenetére
+1. Igen az is jó lett, de a WildLands egy kupac kaki...
-
Dr. Romano
veterán
2. Vh-s Need for Speed mikor jön má?
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
#72042496
törölt tag
válasz Kisgépkezelő #13 üzenetére
Számomra viszont tényleg szörnyű volt. A koncepció tetszett volna, ezért is próbáltam ki. A látvány nagyon be is jött, az irányítással sem emlékszem hogy baj lett volna. De az rémlik, hogy végig erőteljesen jelen volt a "rubberbanding" (bárhogy mész, se komoly előnyre, se komoly hátrányra nem tehetsz szert), plusz amit a korábbiban írtam.
A régi, Underground előtti NFS-ekben azért figyelni kellett, főleg amelyikben tört is az autó. Éjszakai versenyen figyelni kellett, esőben főleg. Kiment egy ütközéstől a lámpa és halmozódott a baj. Itt viszont teljesen tét nélküli lett már az egész, számomra semmi izgalom nem maradt benne.
Mindez egyjátékos módra vonatkozik, multizni nem szoktam.
[ Szerkesztve ]
-
Qkackca
őstag
Nekem valahogy a legutóbbi Most Wanted és a The Crew keverékének érződik, bár még csak szűk 2 óra triált próbáltam. Egy-két meglepő autó illetve párosítás azért van benne. Billentyűzetről kicsit furi az irányítás nekem, bár a beállításokat is csak nagyjából néztem meg, lehet lehetne jobban finomhangolni.
De: izé, előrendelve, teljes áron biztos nem venném meg
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz #72042496 #17 üzenetére
Szerintem a rubberbandnél nem nagyon lehet jobban megoldani az AI vezette járművek irányítását. Így bármit csinál az ember, van esélye. Mondjuk ez az NFS-ben úgy működik, már az NFSU óra, hogy a célegyenesre kell tartogatni a nitrót, akkor nem lehet baj, de összességében máshogy nem nagyon lehetne izgalmassá tenni egy játékot gépek ellen. Hogy máshogy lehetne normálisan megoldani, hogy úgy nézzen ki, mintha kemény verseny lenne, de a végén azért mégiscsak a játékos nyer? Mert ha nincs összegumizva a játékos az AI-val, akkor óhatatlanul vagy az egyik, vagy a másik elhúz. Ha én vagyok túl erős, akkor unalmas, ha az AI túl erős, akkor meg idegesítő. Egy megoldás van, online kell játszani élő ellenfelek ellen, mert ha egy élő embert alázok fél körrel az izgalmas, ha pedig én kapok ki, akkor elismerem, hogy ügyesebb. De egy AI ne csináljon ilyet.
-
#72042496
törölt tag
válasz Kisgépkezelő #19 üzenetére
Régen (első öt NFS) szerintem úgy oldhatták meg, hogy némi szórással megvolt, hogy ha nem történik ütközés, milyen időt megy a gépi mezőny eleje, közepe, vége, nehézségtől függően. Lehet, technikailag máshogy működött, mindenesetre így le lehetett szakadni és le is lehetett hagyni őket, volt értelme akár szemétkedni is, leszorítani a gépi versenyzőt. Nekem azok a versenyek tetszettek, szerintem ezzel nem volt gond.
Lehet, régimódi figura vagyok és ez már nem működne. De ha a rubberbanding megoldás is, a paraméterezése számomra nevetséges az új NFS-ekben. A többi új autós játékban nem tudom, hogyan működik a dolog, nem követem már a műfajt.
[ Szerkesztve ]
-
Hegasus
senior tag
sose szerettem az autós játékokat végtelenül unalmasak voltak nekem, élen az nfs szériával... ellenben amiben volt ötlet azzal hónapokon át nyomtam pl carmageddon, flatout
Work it harder, Make it better, Do it faster, Makes us stronger.
-
TESCO-Zsömle
félisten
Hááát, azért na...
Origins, mint játék jó, de a CPU-t lezabáló második DRM azért sokakanak okoz kellemetlenséget és tipikusan annak a többségnek, akik nem atom-gépen játszanak, hanem a játék elől szipkázza a cucc el az erőforrásokat. Nekik masszív FPS-dropok jellemzik az amúgy UBI-hoz képest viszonylag jól megírt játékot.
FC5 lóg a levegőben. Rókabőr lesz ez is, de talán a Co-Op megmenti, ha nem szúrják el.
Crew 2... Még az elődjénél is nevetségesebb, gyak megcsúfolása az eredeti Test drive Unlimited-nek, aminek az alkotói (Ivory Tower, ex-Eden Games) csinálják. Bele kellett nyúlni és természetesen a jó részek (kellemes arcade-szim hibrid, 1:1 lemodellezett térkép, használható tuning és szinte korlátlan festési lehetőségek, egyedileg kijelölhető, közösségileg játszható versenyek a térképen) repültek, a szarok (max 8 ember/szerver-instance, nevetséges tuning -ami azért is vicces, mert az első részben jó volt-, szörnyen buta/bugyuta sztori) maradtak... Megfejelve még egy halomnyi trágyával, mint a régi kikapcsolt LCD-színű, funcióval nem rendelkező visszapillantók, vagy hogy a kocsi lecsupaszított nézete nem volt összhangban az optikai tuninggal. Tehettél a kocsira oldalsó kipufogó-kivezetést, de ha leszedted a kasztnit, a gyárit láttad alatta... Most meg majd ugrálhatunk menet közben autóból hajóba, repülőbe és vissza... Már csak az hiányzik, hogy bazinagy loop-okkal legyen tele a pálya, és szia új TrackMania...
Pedig nem volt nagy a feladat, a TDU-t kellett volna megcsinálni úgy, hogy nem fojtogatják a pénzcsapot és az időt, hanem hagyják a csapatot befejezni a dolgot... Első két rész ikonikus lett, pedig félkész volt mindkettő, tele hibával.
A Division-t meg hagyjuk, mert akkora EPIC-fail volt a trusted-client alapú multi, hogy az valami rettenetes. Csak az nem nyúlt bele, aki nem akart. Sebezhetetlen félistenek rohangáltak "szupererőkkel" a pályán.
Komolyan nem értem amúgy ezeket a cégeket. Ott van náluk a lehetőség, hogy jót csináljanak, még példa is van rá, hogy mi pénzt lehet keresni ilyesmikkel, de nem... Csináljunk olcsó rókabőrt, aztán majd megveszik barmok. Mennyit, de mennyit álmodoztunk egy rendesen megcsinált TestDrivenlimited-ről még az Atari-s időkben. Jöhetett volna a mikrotranzakció, a készpénzért vehető autókkal meg az előfizetéses díjazott bajnokságokkal, akármi... Az a szabadságérzet, az ott volt először.
BTW, akik szeretik a Forza:Horizons sorozatot, azok időnként álljanak majd meg a TDU sírjánál és egy-egy szál virtuális virággal tiszteljék meg, mert az hívta létre kedvencüket.
ui: Számomra a legjobb NFS a Porsche 2000 volt, a kicsit szim-esebb vonalával.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
kpal
veterán
Ettől a tavalyi is jobb,de úgy összességében kb 2004-2005 óta nincs normális nfs.
-
Raymond
félisten
Ouch! Eurogamer:
"It makes for an exceptionally dreary opening 90 minutes, in which you're essentially reduced to driving between blue loops in-between cutscenes - inviting unwelcome but not entirely unwarranted comparisons to Superman 64, another infamous video game dud. Things do get better once introductions are out of the way and you're allowed to enjoy Need for Speed Payback's expansive playground. At that point, it shifts up a gear, elevating itself from a dreary disaster towards a grossly unremarkable open world racer"
"And more often it marks a significant step back from its predecessors. Handling is noticeably dumbed down, that languid sense of momentum that Criterion introduced and Rivals maintained lost to something much blunter, and much less enjoyable. Car combat is in, nominally, but there's none of the weight or chunky sense of connection when taking down a pursuer. You can only ever do so within events, too, seeing as the open world seems entirely absent of the police force, and given how the more interesting mechanics that saw you escape their attention in past games has been ditched completely. "
"Its open world is a little too vast, its events too thinly spread and the sense of progression is slow enough to make it all feel like an absolute slog."
Es man meg ott, gyakorlatilag az egesz review-t beidezhettem volna.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Dr. Romano #29 üzenetére
Azzal nincs eleg tapasztalatom, csak parszor jatszottam masnal, nekem az NFS III-al kezdodott otthon a sorozat, emlekszem varnom kellett a Permedia 2-es driver update-re hogy ne teljesen chrome szinuek legyenek az autok. Aztan lett Voodoo 2 kesobb Az NFS2-bol csak a linkelt zeneket ismerem mert benne voltak a gyujtemenyemben.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
zsoltti
senior tag
nalam az NFS Porsche volt az utolso ami minoseginek szamitott
Új hozzászólás Aktív témák
- Android szakmai topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mozilla Thunderbird
- iPhone topik
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Gyúrósok ide!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Dying Light 2
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- További aktív témák...