Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz cwn #42 üzenetére

    Nem csak papíron hangzik jól, jó is. A háromszög-feldolgozása is kellően magas, bár ez IP-nként változik.

    Azt nem tudjuk, hogy az NV többet fogyaszt-e, de ha igen, akkor az komoly probléma. Az Intel Moorestown is gyors mint az állat az ARM-hoz viszonyítva, de többet fogyaszt, és ez már elég, hogy ne legyen túl sok megrendelő. Mobil termékekről beszélünk, ott nem a teljesítmény áll az élen a szempontok között.

    A 3D-s textúrák nagyon sok helyet foglalnak, egyszerűen a mobilok esetében kötött a memória kapacitása, így 3D-s textúrázni nulla fejlesztő fog. Hasonló a probléma a rendertargetek esetében is, azok is sok memóriát igényelnek, bár itt van menekülő útvonal. Tile-okra kell osztani a képet. Persze ez sem a legjobb megoldás, mert a memóriát ugyan kíméled, de a teljesítményt nem.
    Szabványos alkalmazásokról beszélünk, nulla fejlesztő fog az alapkiterjesztéseken túli megoldásokat használni. Félreérted a piacot. Az egy dolog, hogy az NV-nek jó, ha a saját termékükön szebb vagy jobb lesz a játék, de a fejlesztőnek ez nem opció, mert neki nagyon mindegy, hogy a vásárlónak milyen SoC van a mobiljában. :)

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák