- Videós, mozgóképes topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Hisense LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Galaxy A73 is telepítheti a One UI 6.1-et
ma Amennyiben rendelkezik ehhez szükséges 2,6 GB szabad tárhellyel.
-
Élesíti a pokolpengét az új AMD Software
ph A 24.5.1-es, WHQL aláírással rendelkező szoftvercsomag az AI-ra is rágyúr.
Új hozzászólás Aktív témák
-
leviske
veterán
válasz Meteorhead #6 üzenetére
Észrevételem szerint a fejlesztés alatt álló játékok motorjai nem kiágaznak a fő fejlesztésből, hanem folyamatosan frissülhet alattuk a motor. Erre talán a legjobb példa a DA:I, amit még a legelején a Frostbite 2.5-es verziójával emlegettek, majd befutni végül a 3-al futott a boltokba. Valószínűleg ezért is hagyják abba a verziószámozást.
Magyarán, ha az új Frostbite-ot kapja a SW-BF, akkor valószínű, hogy a következő év EA játékai már sorra ezzel, vagy ennél fejlettebb változattal érkeznek.
Gondolom nem is volna sok értelme fenntartani külön csapatként a motor fejlesztő bandát, ha minden stúdió magának bütykölne egy saját forkot a motorból, ahogy ez ment mondjuk az UE3 esetén.
-
leviske
veterán
válasz CsonkaImo #55 üzenetére
PC-n a SW-BF nem mutatott a Mantle teljesítményből semmit. DX11-nél fejlettebb API mellett nem kizárt, hogy Windows 10-et futtatva is képes lenne korrekt teljesítményre a PS4 APU-ja. Figyelembe kell venni, hogy a Sony azért valószínűleg lépéselőnyben van a Cell-el kapcsolatos kutatásai és tapasztalatai miatt és ennek fényében is szabhatták meg a hardverigényeket az AMD irányába.
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
Nem volt még konzolom, így csak ártatlan kérdésként teszem fel: Mennyire volt gyakori az előző generáción a 900P felbontás?
Mindenesetre tény, hogy nem tudott az iparág annyira látványosat ugrani, mint amekkorát a 360/PS3 jelentett az Unreal3 motoros játékokkal, de azért azt is látni kell, hogy Frostbite 3 alapon például ez az első játék, ami nem tűzi ki a X360/PS3 kompatibilitást célként. Ráadásul a piacot sokkoló reformokat hozó játékok az előző érában sem megjelenéskor jöttek.
Ezeken túl az érzésen talán az is tompít, hogy a PC-s hardvereket nem igyekezett egyik cég sem magamögé utasítani, ráadásul a Sony-nak köszönhetően egy reform hullám is elindult PC-n.
A legnagyobb grafikus API-nak számító DX11 meg nem feltétlen fogja a koronát a MS-os utódjának adni. Frostbite alapon több EA stúdió is valószínűleg Mantle alapon kezdett el dolgozni és a Vulkan platformfüggetlenebb mivolta miatt nem lehetetlen, hogy a munkák véglegesítése már ezen fog történni. A két nagy érv a DX12 mellett az, hogy hamarabb került véglegesítésre ÉS a Microsoft is esetleg tud bárkit pénzügyileg támogatni a használatáért, ha erre szükségét érzi. De általánosságban nézve szerintem most a desktop API felhozatal fejlettségének a kontrollálási lehetősége kiesett a MS kezéből, mert vagy tartani igyekeznek a versenyt a konkurenciával, vagy átadják véglegesen a vezető szerepet annak a megoldásnak, ami Linux-on is lehetőséget nyújt a játékfejlesztésre.
-
leviske
veterán
Lévén, hogy:
- 1 éve ilyenkor még a DX12 csak bejelentés szintjén létezett
- kezdetektől fogva tudni lehetett, hogy a két rendszer közt nem lesz akkora szakadék, mint a DX11<>12 közt
- valószínűleg az EA passzívagresszív kijelentései (Linux-ra csak Mantle alapon megyünk, ha megyünk) nélkül a Khronos nem vállalta volna be a Vulkan-tÉS, hogy gyakorlatilag az EA kérésére lett életre hívva az API, egyáltalán nem volna meglepő, ha az nVidia kártyák már csak optimalizálási fázisban kerülnének elő.
Nem szabad elfelejteni, hogy az EA nem az a szereplője a piacnak, aki akkor értesül iparágat meghatározó lépésekről, mikor azokat nyilvánosan bejelentik. Ők már jó eséllyel 2013-ban is számolhattak azzal, hogy a Mantle mekkora hatással lesz a Microsoft és Khronos válaszára.
Ez itt nem a Radeon vs nVidia harcról szólt, hanem a konzol <> PC fejlesztési folyamatok költségének moderálásáról és teljesen logikusnak tűnik betenni a portolási folyamatokba első lépcsőnek a Mantle-t, míg a rokon API-k véglegesítése meg nem történik.
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
Unreal Engine 4-en, kackac.
(#72) UnSkilleD: Erős túlzás azt mondani, hogy semmit nem ér, mikor a Mantle is bőven érezhető változást hoz Windows 7-en is. Nem mindegy, hogy a DX12 W10 exkluzivitása miatt meg kell adnod a piac 60+%-a számára extrém magas CPU követelményeket, vagy elvagy Windows 7-től Linux-ig alacsonyabb követelményekkel. Mire meg ezeken túl lépnek a játékok, már nem kizárt, hogy Linux-on is képesek lesznek alkalmazkodni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Magisk
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Xbox Series X|S
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Videós, mozgóképes topik
- Úgy tűnik, hogy befellegzett a The Division Heartlandnak
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Bontatlan RADEON RX 6600 8GB / RX 6700 XT 12GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- BESZÁMÍTÁS!Bontatlan RTX 4060Ti 16GB / 4070 12GB / 4090 24GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- Gigabyte Gt 730 2GB GDDR5
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- BESZÁMÍTÁS! Bontatlan Sapphire PURE RX 7800 XT 16GB videokártyák számlával 3 év garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs