Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ->Raizen<-

    veterán

    válasz jacint78 #23 üzenetére

    Haha! Úgy látom nem sokat változott a bf4 mióta megvettem. Akkor a megjelenése körüli időkben használhatatlan volt, a legváltozatosabb hibaüzenetekkel állt le multiban. Komolyan azt hittem hibás az újonnan összerakott gépem! (fx 8320 r9 290) A hitbox meg gyalázat volt a bf3 még most is jobb szerintem. A lassított felvételben haladó sniper golyó az egyik kedvencem bf4-ben... Nem játszom vele mert 0 sikerélményt ad.

    [ Szerkesztve ]

  • leviske

    veterán

    válasz jacint78 #69 üzenetére

    Lévén, hogy:
    - 1 éve ilyenkor még a DX12 csak bejelentés szintjén létezett
    - kezdetektől fogva tudni lehetett, hogy a két rendszer közt nem lesz akkora szakadék, mint a DX11<>12 közt
    - valószínűleg az EA passzívagresszív kijelentései (Linux-ra csak Mantle alapon megyünk, ha megyünk) nélkül a Khronos nem vállalta volna be a Vulkan-t

    ÉS, hogy gyakorlatilag az EA kérésére lett életre hívva az API, egyáltalán nem volna meglepő, ha az nVidia kártyák már csak optimalizálási fázisban kerülnének elő.

    Nem szabad elfelejteni, hogy az EA nem az a szereplője a piacnak, aki akkor értesül iparágat meghatározó lépésekről, mikor azokat nyilvánosan bejelentik. Ők már jó eséllyel 2013-ban is számolhattak azzal, hogy a Mantle mekkora hatással lesz a Microsoft és Khronos válaszára.

    Ez itt nem a Radeon vs nVidia harcról szólt, hanem a konzol <> PC fejlesztési folyamatok költségének moderálásáról és teljesen logikusnak tűnik betenni a portolási folyamatokba első lépcsőnek a Mantle-t, míg a rokon API-k véglegesítése meg nem történik.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák