Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsolt501

    nagyúr

    válasz joey04 #235 üzenetére

    Az első Samsung Note 2 telefonom idején nem is volt gond még a samsunggal ott még működött jól a garis téma, és a házhoz jövő szerviz is, ott még egész prémium volt a garancia intézés, aztán telt múlt az idő, és az ügyfél kevésbé lett fontos, és a garanciáztatás is megváltozott... :( jó telefonok esetében még érthető is, mert a mai összeragasztott telók esetén már igen problémás lenne a vevőnél a szerelés, de sajnos sok egyéb esetben is rossz irányba tart a gar intézése már a cégnél, pl a TV-k és a nyomtatók is eléggé problémásak, de samsung mosógépe van ismerősnek és azt is már legszívesebben kihajítanák.

    ''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''

Új hozzászólás Aktív témák