Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Yany

    addikt

    Nekem óhatatlanul jön a kérdés: miért nem a streamre engedi rá a kliens?

    A lánc a cikk szerint:
    Low-res Render --> DLSS --> Encode --> Stream --> Decode --> Display

    A kérdésem szerint:
    Low-res Render --> Encode --> Stream --> Decode --> DLSS --> Display

    Sokkal értelmesebbnek tűnik. Valódi nyereség nem csak számításban, de sávszélben is. A DLSS lényege ugye valamiből valami jobb minőség (ergo nagyobb felbontás) előállítása, de a neuronháló (amennyiben generális képességekkel bír a hardver) betanítható kéne legyen a videotömörítés hibáinak kompenzálására is a felbontást növelő célokon túl. TV-ken ráadásul ez a felskálázós technológia és piac már nem is fiatal.

    Szóval? Tök magától értetődőnek tűnik, nem is értem, miért nem ebbe az irányba megy a történet... :U

    Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

Új hozzászólás Aktív témák