Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Eleve van a Riftnek egy olyan módja, hogy a natív felbontásnál nagyobb legyen a renderelt kép. Ez abszolút célszerű. Ezzel az a gond, hogy a VR-rel nem kompatibilis a mai CF/SLI. Ráadásul a tesztelést nehezíti, hogy egyedül a Frostbite 3 rendelkezik VR-hez használható, valóban működő multi-GPU technológiával, de a Frostbite 3 nem licencelhető motor. Az EA-nek megvan a lehetősége a tapasztalatgyűjtésre, és azt meg akarják tartani maguknak, hogy a VR játékaik mindennél jobbak legyenek.
Az eltolás azért nem működne, mert sztereó 3D kép kell, és ahhoz nem lehet igazán jól trükközni. Egyszerűen tönkremegy a 3D.
Az egyik koncepció a Riftnél, hogy nem egy panelt használnak, hanem kettőt. Ezeket pedig úgy helyezik, hogy egymáson picit legyenek elcsúsztatva. Ilyenkor nem kellene extrém felbontást számolni, viszont hátrány, hogy a két panel miatt elmosott lesz a kép.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
ph Palmer Luckey 200-400 dollár közötti árat tartana reálisnak, és lassan a végleges verzió paraméterei is körvonalazódnak.