Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz 4D4M #27 üzenetére

    Eleve van a Riftnek egy olyan módja, hogy a natív felbontásnál nagyobb legyen a renderelt kép. Ez abszolút célszerű. Ezzel az a gond, hogy a VR-rel nem kompatibilis a mai CF/SLI. Ráadásul a tesztelést nehezíti, hogy egyedül a Frostbite 3 rendelkezik VR-hez használható, valóban működő multi-GPU technológiával, de a Frostbite 3 nem licencelhető motor. Az EA-nek megvan a lehetősége a tapasztalatgyűjtésre, és azt meg akarják tartani maguknak, hogy a VR játékaik mindennél jobbak legyenek.
    Az eltolás azért nem működne, mert sztereó 3D kép kell, és ahhoz nem lehet igazán jól trükközni. Egyszerűen tönkremegy a 3D.
    Az egyik koncepció a Riftnél, hogy nem egy panelt használnak, hanem kettőt. Ezeket pedig úgy helyezik, hogy egymáson picit legyenek elcsúsztatva. Ilyenkor nem kellene extrém felbontást számolni, viszont hátrány, hogy a két panel miatt elmosott lesz a kép.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák