Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Penge_4

    veterán

    Mert ha már az utolsó falusi szatócsbolt pénztárgépében is SIM kártya van, akkor biztosan nagy probléma ugyanezt megtenni a villanyórával, vízórákkal és gázórával...

    És ezt egyesíteni egy Globális Közműszolgáltató égisze alatt, ami mind ingatlanspecifikusan (a bolygó bármely pontján legyen), mint ügyfélspecifikusan valós időben le tudja kérdezni az adatokat és tetszőlegesen akár előzetes jóváhagyással leszippantani a folyószámláról a szükséges zsét, akár ügyféljóváhagyással?

    Vagy ne szaladjunk ennyire előre? Ezt is meg fogja majd valaki valósítani, aki jól megszedi majd magát rajta, mint Zuckerberg? Hol lehet levédetni az ötletet? ;]

  • Penge_4

    veterán

    válasz Rickazoid #52 üzenetére

    És folytassuk a brainstormingot. Folyton sírnak a vízműszolgáltatók, hogy így is alig van profitjuk és most még rezsicsökkentés is van. Azt azonban mi gátolja, hogy ráépülő extra szolgáltatásokkal plusz profitra tegyenek szert? Például az alap online vízóra ingyenes mindenkinek, de az okosóra, okosotthon lázat meglovagolva lehetne távolról, okostelefonos alkalmazáson követni a vízfogyasztást a bronz csomagban. A silver csomagban már el is lehetne zárni távolról a vizet, mert eszünkbe jutott, hogy 2 hetet leszünk még Bora Borán és otthon nehogy elázzon valami. Az arany csomagban több ingatlanra kiterjesztve megoldható lenne, a platinum csomagban pedig már ingatlanspecifikusan napi limiteket lehetne beállítani, például a bérlő nem hagyhatja úgy véletlenül a csapot, mert napi x köbméter után lezár és push üzenetben értesíti a tulajdonost, hogy kiugró a vízfogyasztás, valamint Androidos, iOS-es és PC-s alkalmazásokkal különböző grafikonokon lehetne elemezni a vízfogyasztást.

    És máris meglenne a profitja a közműszolgáltatóknak is úgy, hogy nem a kisnyugdíjason meg a közmunkáson vasalják be, hanem a kényelemre vágyó ingatlanmágnásokon.

Új hozzászólás Aktív témák