- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
Új hozzászólás Aktív témák
-
atok666
őstag
Ha egy olyan featurara van kihegyezve a teszt, amit csak ez az egy jatek tamogat igazan, akkor azt esetleg fel lehetne tuntetni a tesztnel, hogy ezzel a tesztel a "valós idejű defragmentálással működő memóriamenedzsment" implementaciojanak hatekonysagat szeretnenk lemerni (amire csak ez a jatek kepes ugy istenigazabol).
Lehet, hogy ezt az altalad fontosnak tartott funkciot nagyon efektiven implementalja az egyik gyarto es kevesbe a masik, de ezzel torzul az egesz kep.
Aki mondjuk eppen a mainstream jatekokra szeretne kartyat venni, amelyek kozul semmi sem hasznalja ezt a featurat (ugy istenigazabol), akkor neki ez az eredmeny semmit sem ad, sot megtevesztheti, foleg akkor, ha mondjuk ez a jatek a 20%-at adja a vegso pontszamnak (tehat sokkal nagyobb a sulya a vegso pontszamban, mint amennyi a valosagban). Szerintem.Atok
-
Chosen
addikt
Köszönöm a kifejtést. Egy ugyanilyen magyarázatot kaphatnánk az F1 2019 eredményekre is?
A Strange Brigade-et tekintve atok666 véleményét osztom. Nagyon szuper, ha így optimalizálták, de ha a "valódi" játékok nem így működnek, akkor nem sokra megyünk vele. Viszont elfogadom amit írtál. Agree to disagree.
A CS:GO tekintetében szerintem jobban jártál volna, ha megírod, hogy azzal a területtel nem vagy képben. Amit írtál róla, az olyan szinten nem állja meg a helyét, hogy egy áltag usertől is égő lenne ilyet olvasni.
-
"Emiatt van az, hogy a fogyasztás szempontjából a Strange Brigade húzza ki az összes CPU-n és GPU-n a legtöbbet a konnektorból."
Turn on Vsync, problem solved.
#143: "Amire leginkább kíváncsi lehet egy olvasó, hogy a modern és népszerű alkalmazások és körülmények hogyan hatnak a hardverekre
Szívesen.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
atok666
őstag
Nem csak super mario, cs:go meg a millio szalra optimalzalt, valós idejű defragmentálással működő memóriamenedzsmentet tokeletesen implementalo jatekok leteznek.
Irtal egy csomo dolgot, de ettol meg az SB eredmeny nem biztos, hogy a valos kepet fogja mutatni az atlag jatekosnak/vasarlonak, aki az aktualis nepszeru jatekokkal szeretne jatszani. Szerintem.Atok
-
bot1978
senior tag
Finoman szólva nem az átlag desktop PC a meghatározó hardver játékszoftver fejlesztésekor, mint régen, hanem a konzol.
Ha a járvány nem írja felül 2020/Q4-ben jön a 8magos PS, aminél az MS állítja, hogy erősebb lesz az új XBOX, tehát az is 8 magos lesz.
Ugyanebben az évben, csak pár hónappal korábban még 4 magos procikat skálázódásra hivatkozással játékra ajánlani desktop PC-be?
Nyilván alapvetően nem a CPU kell egy játékhoz, hanem GPU, de egy friss terméktől, egy új fejlesztéstől szerintem minimum elvárható, hogy ne legyen kevés ezen a területen sem, ha ott a rendszerben az erősebb GPU.
Egyelőre nem is az, de éppen csak nem késett el, mert 1 éve lehet még a 4 magosoknak, max kettő. Az nem sok.Szerinted utána vajon mennyi energiát fognak abba ölni, hogy egy 8 magos konzolra fejlesztett szoftvernek 4 mag is elég legyen PC-n?
-
-Skylake-
addikt
"A Strange Brigade nagyon fontos alapja a tesztjeinknek, mert ez az egyetlen alkalmazás PC-n, ami valós idejű defragmentálással működő memóriamenedzsmentet használ, tehát egyedül ez az alkalmazás tudja meghajtani úgy istenigazából a GPU-kat, és a CPU-kra is elképesztően jól skálázódik."
Tehát kijelenthető, hogy egyáltalán nem fontos.
"Those who would shave the beard for pussy deserve neither the beard or the pussy." - Ben Franklin, probably
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Hmm, szokták mondani, hogy minden szentnek magafelé hajlik a keze.
Egyszer írhatnál egy ilyen cikket vagy valamit, hogy milyen piszkos trükkök vannak ebben a bizniszben.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Oké, csak így tovább.
Úgy amúgy van rá esély, hogy valaha látunk PTS tesztet a PH!-n? Pl. a már említett kernel fordítási idős tesztet? A tegnapi és a mai WSL2-t meg a DirectX-et érintő hírek után egyre aktuálisabb a téma.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
Kansas
addikt
Ahhoz képest az én full AMD konfigomon jó szarul fut, és még rusnya is... 45-55fps-sel megy Ultrán is meg Low-n is FHD-ban...
A YT-n van egy illető, aki nagyrészt azonos konfiggal 70-90fps-t sajtolt ki belőle, de ott is a kommentekben hemzsegnek azok, akik hozzám hasonlóan jártak... szép kis AMD-optimalizáció...Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
nagyúr
Várjá', ezt most szeretném érteni. Adott a jelenkor egyik leg-CPU-b***óbb játéka, amelyhez az egyik gyártó pakolt egy rakás optimalizációt, tehár adott gyártó vásárlói igencsak kézzelfogható értéket kapnak a pénzükért (amennyiben AC Odyssey-znek). Akkor most ez miért is ne kerüljön bele egy CPU-tesztbe?
(#314) CPT.Pirk: Szerintem egy CPU-tesztbe olyan játékok kellenek, amik a CPU-t gyilkolják, függetlenül attól, hogy mennyire újak. A 200 felett AVG FPS-ek mit árulnak el a CPU-król? Nem sokat, hacsak nem szaporodtak meg hirtelen a 240 Hz-es monitorral ténykedők
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
-
nagyúr
Tudom, hogy mennyit érnek a %-os kijelzések. Viszont az is mindegy, hogy egy profilerrel mit mutatsz ki a CPU-használatról - ha egy játék alacsony FPS-t produkál, és egy gyorsabb CPU-tól ez javul, akkor a játéknak kell a gyors CPU. Miután a 3D játék realtime típusú terhelés, többféle oka is lehet a jelenségnek - ezért is lenne érdekes, hogy egy újabb CPU-val mit kezd. Meg azért, hogy van-e értelme az orbitálisan túlárazott 4C8T Intel CPU-k helyett az új AMD-t venni, ha valaki ezzel játszik. Ugyanis az emberek többsége nem aszerint választ CPU-t, hogy a Strange Brigade 160 vagy 180 FPS-sel megy.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Cassi
senior tag
Én ezt nem tartom csalásnak, legfeljebb megjegyzésben illik odaírni, hogy a játék AMD-specifikus optimalizálásokat tartalmaz. Felhasználóként nem érdekel, hogy pontosan mitől gyors a program. Ha az AMD veszi a pénzt és a fáradságot, hogy optimalizáljon egyes játékokat, akkor az egy jó pont, ez lenne a dolga minden gyártónak, és érdemes lehozni benchmarkban.
-
nagyúr
És akkor jön az elkerülhetetlen kérdés: ezeket mérések alapján mondod, vagy csak találgatsz? Csak mert aki lemérte, annak látszott különbség, itt egy példa.
Szóval úgy tűnik, hogy az elmélet szép, csak a gyakorlat nem igazolja
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
BerserkGuts
őstag
Látható hogy limit van nem kell hozzá sok ész és belátja mindenki 8 szálnál többet nem igazán használnak a játékok. Mert a konzolra vannak megírva ott meg ez a maximum.
Majd 1-2éven belül változni fog a 16szálasítás miatt mert az lesz a szabvány az új konzoloknak, majd akkor kell méregetni és a 3300x lebukik szó szerint is
kb12% csak a különbség ugyeés van játék ami 4 szállal is elvan nem kell neki több
Az AC nem egy nagy szám
viszont itt mintha valami ugye látszana talán
12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
Cassi
senior tag
Ez igaz, tényleg hülyeség, de ha egyszer beletették azokat a patcheket, akkor nem kell azzal büntetni őket, hogy direkt kimaradnak az összehasonlításból, csak tájékoztatni kell a usereket. Nem sokban tér ez el attól, amikor Intel-specifikus optimalizálásokkal megpakolt compilerrel fordítottak le játékokat. A szoftveres környezet gyakran lejtett valamerre, ez nem új dolog.
(#330) rumkola: A DX12/Vulkan mindig tovább csökkenti a CPU-terhelést. Éppen azért tud hatékony lenni a 3300X, mert szinte egyetlen ilyen programnál sincs CPU-limit a legtöbb racionális CPU-GPU párosításban.
-
#00137984
törölt tag
Explicit API nélkül már 3 generációval ezelőtt a 8c16t CPU lehetne a standard, mert az új Nvidia videókártyák teljesitményéhez és a Next Gen kinézetű játék grafikához erő kell. Miközben a konzolok és a PC felépitése egyre közelebb került egymáshoz, mégis egyre kevésbé érezhető a konzolok lemaradása.
Explicit API-k a limitek és a PC a hardverek miatt egységesen frissitésre szorulnak. Unreal Engine 5 szintű grafikát jelenleg PC-n nem képesek megjeleniteni. Játékokban majd csak korlátozottan és csak mutatóban ezt-azt...
CPU vonalon a gyors és nagyméretű beágyazott cache, de az IGP kihasználtsága az általános feladatok elvégzésében szintén sokat javithatna a magas elvárások teljesitésében.[ Szerkesztve ]