- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz #06658560 #53 üzenetére
Az egész gondolatmenet a #21-es hozzászólástól indult, miszerint akkor működhetnek jól az önvezető autók, ha többségben lesznek, és ezzel egyet is értek. Viszont erre írtam, hogy itthon nagyon-nagyon sokára fog ez megtörténni, az említett okok miatt. És ha az lesz, amit írsz, hogy bezuhan a hagyományos autók használtpiaci ára, az méginkább tolni fogja itthon az önvezető autók elterjedését, mert özönleni fognak be külföldről a használt hagyományos autók fillérekért.
Persze, igaz amit írsz, hogy az autógyártóknak nem számít a magyar piac. Nekem (nekünk), akik itt élünk, viszont csak ez számít. Engem legalábbis egyáltalán nem érdekel, hogy külföldön milyen jól megy az embereknek, és ott milyen hamar el fog terjedni. Itthon viszont az lesz, ami a #20-as hozzászólásban olvasható (amivel szintén egyetértek), hogy az a kevés önvezető autó, ami bejut az országba, lényegében használhatatlan lesz a magyar közlekedési morál miatt.