Hirdetés
-
Egyre izgalmasabb a CMF Phone hátlapja
ma Az új előzetes cserélhető hátlapot sejtet, de valószínűleg csak a dizájnon módosíthatunk, az akkumulátorhoz nem valószínű, hogy hozzáférünk.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Olcsó M.2-es SSD-hűtő érkezett az Arctic logójával
ph A két színben kosárba tehető megoldás simán bepasszintható egy PlayStation 5 Slimbe is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
emmm
senior tag
Tényleg szívás. Újrakezdtem reggel, immár a 2. hónap végére megvolt az összes zöld vár (az utolsó ugye egy Titan-os vár), majd a 2. hónap utolsó napján hirtelen megjelent a piros hőse ~250 bone dragonnal (nekem még csak 21 titánom volt összesen, mindet megvettem...).
Amúgy azt is írják a leírások, hogy elvileg csak a barbár kis faluban lehet venni hajót, de ez nem igaz. A bal szélső szigeten lévő faluban is lehet venni. Sajnos a piros emiatt az összes váramat képes lenne elfoglalni.
Amiatt is szitkozódtam, hogy csak és kizárólag használhatatlan képességeket dobott fel végig a hős fejlődés során: mivel az artifact miatt +3 luck/morale van, ezért nincs értelme a luck-nak meg a leadership-nek (morale lehet jó, mivel többféle vár többféle egységei már csökkentik a morált), de az ilyen eagle eye, scouting meg dimlomacy (ezen a pályán használhatatlan!) cuccoknak tényleg semmi értelme. Legalább egy archery-t adott volna, ha már íjászkodok ezerrel. Innen nézve, azért az 4-5-6 részek hős fejlesztései mérföldekkel jobban vannak kitalálva. A 3. részben is sokszor csak a szerencsén múlt, mennyire lesz ütőképes a hős - ez az egy negatívuma volt talán a 3. résznek.
Az ötlet jó, amit írtál, tényleg azt tudom csinálni, hogy a gyorsabb íjászokat berakom a főhőshöz, kifejlesztem az összes mágiát és mikor támadna, egyből feladom és újra megveszem a hősömet. A bone dragon az szerencsére csak average sebességgel rendelkezik, így a very fast-fast íjászokat kell összerakni. Meg +1 valamilyen lényből, hogy mielőtt támadásba lendülne, vissza tudjak vonulni - több egység nem kell, ezzel lehetne minimalizálni a visszavonulás költségét.
Ez a része kicsit emlékeztet a legnehezebb heroes 3 pályára, amit valaha játszottam, és amit iszonyat nehezen tudtam megcsinálni (kb. 15x újrakezdés): a Unleashing The Bloodthirsty pályára. A végének a kulcsa egy hasonló megoldásban rejlett.
[ Szerkesztve ]