- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ebben a kérdésben én Carmack véleményét osztom. Idővel a ray-tracing győz. A kérdés inkább a mikor. Az biztos, hogy a raszterizálás egyre kevésbé lesz hatékony megoldás, és az is látszik, hogy a geometrikus transzformációkban is egyre kevesebb fejlődési lehetőség van. A ray-tracing és a voxel mindkettőnél jobb, csak nagyon drágák.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
fgordon
senior tag
Ray trace? Real time radiosity akkor már!
Nagyon messze van a real-time-tól, ha több órás a renderelés 1024x768-ban. Nyilván inkább szoftveresen kellene csinálni "fake" radiosity-t, és akkor kb a mostani gépek is elvinnék szinte...
▏▎▍▋▊▉ Gordon (eleinte azt hittem) ▉ ▊▋▍▎▏