Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • aginor

    addikt

    válasz BoneDragon #6 üzenetére

    Érdekes, én ilyennel nem találkoztam, max a pálya elején, az meg túlélhető. :U

    Montanaxy: pedig ez a koncepció, pont szembemegy az eredeti szellemiséggel, de várjuk meg a bővebb infókat.

    Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

  • aginor

    addikt

    válasz Bad Pritt #17 üzenetére

    Levin nyilatkozta korábban -az Infinity után-, hogy nagy szívás volt a játék (mondjuk látszik is a végeredményen) és soha többet olyat, azért is váltott., így nem hiszem, hogy olyan könnyű lenne befűzni ilyen rövid idő után.

    bLaCkDoGoNe: azért ne cumizzuk már ennyire Levint, ő sem mindenható, és az Infinity bebizonyította számomra, hogy ő sem mindig csak aranyat alkot. Ott van pl az általad is említett Bioshock2, ami korrekt munka lett, vagy még távolabb tekintve a Prey, ami nagyon hozta a feelinget (még az űr is jó választás volt, mint szeparált világ). Tehát van remény, és remélem rád cáfol majd az új játék. :P Mondom ezt úgy, hogy én is szkeptikus vagyok, de amíg nem láttam belőle valamit, addig még nem temetem.

    Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

  • aginor

    addikt

    válasz Bad Pritt #20 üzenetére

    Szerinted. Számomra viszont elég nagy csalódás volt, szinte minden szempontból. Egy Bioshock és Systemshock után egyszerűen nem ütötte meg a szintet nálam sem a hangulat, sem a játékmechanika, de még a sztori sem jött át annyira (annyira nem, hogy már nem is emlékszem rá). Lehet rá kellene néznem, hogy most mi a helyzet vele? :U
    Azt mondjuk azért ne felejtsük el, hogy az Infinity fejlesztése a programozók, de még Levin szerint is egy rémálom volt, aminek egyes források szerint pont Levin maga volt az egyik oka. Volt olyan pletyka is, hogy "nem nagyon bánták" (értsd. utaltak rá, hogy máshol is kiteljesedhetne), amikor elment a stúdiótól.. Az igazat nem tudhatjuk, de nem esz jót az ilyen pletyka, pláne ha belülről jön.
    Abban viszont egyetértek, hogy egy ilyen projektehez, ha eredményes szeretne lenni, ekkor kell egy kellően határozott és kreatív vezető.

    Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

  • aginor

    addikt

    válasz Bad Pritt #23 üzenetére

    Bele nyilván nem ásta senki magát, de cikkek, pletykák ettől még voltak, pláne mikor lelépett.
    "mivel le se lépett" - de, lelépett a stúdiótól, egy másikba. Az, hogy ez történetesen házon belül volt-e vagy sem, az már mellékes. Elvileg azért ment el (legalábbis ezt nyilatkozta), hogy kísérletezni tudjon újszerű megoldásokkal, más megközelítésekkel, és már a lelépéskor is azt mondta, ha jól emlékszem, hogy ezek nem biztos, hogy egy konkrét játékban fognak majd manifesztálódni (erőteljes utalással arra, hogy nem akar mostanában játékot készíteni). Továbbra is azt mondom, hogy a korábbi produkciók jobban sikerültek és az utolsó (Infinite :P ) már mutatta a kiégés jeleit. Szerintem. Arról már nem is beszélve, hogy technikailag is voltak gyengéi, bár ha jól emlékszem, akkor olyan buggal nem találkoztam, ami megakasztotta volna a játékot, tehát e tekintetben rendben volt, még akkor is, ha amúgy csúnya volt és "buta".
    Szerencsére nagyjából ezt a vonalat viszi a Dishonored és a Prey is, így aért van mivel játszani. :U

    Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

Új hozzászólás Aktív témák