Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nkmedve

    őstag

    válasz BoneDragon #5 üzenetére

    Egyáltalán nem gyenge az, csak a Metro sorozat hagyománosan nagyon jól kidolgozott raszterizált fény/árnyék modellel rendelkezik így legtöbb helyen RT nélkül is nagyon jól néz ki. De még így is helyenkén nagyon kilóg a lóláb: [link]
    A link egy extrém példát mutat ahol a raszter már túl kevés (vannak még hasonlók a videóban), nyilván nem lesz mindenhol ilyen nagy különbség, sőt helyenként a raszterhez szokott szem talán még csúnyának is látja az RTs változatot (bár ez inkább csak a régi beidegződések miatt van).

    A cikkel egyetértek, hogy a DLSS-ben van potenciál (főleg ha majd a DirectML elterjed), de egyelőre még nagyon gyerekcipőben jár és nem használják a legjobban a fejlesztők, bár a Metro-s javításokra mindenképp kíváncsi leszek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák