- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Gaming notebook topik
- Projektor topic
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen processzort vegyek?
- iPad topik
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vico87
tag
Az MSAA-s okfejtés elég vicces, tekintve, hogy egyrészt az UE4 mobilon forward shadinget használ, másrészt pedig desktopon elméleti okokból lassú a deferred+MSAA, nem szoftveres (gyk. API) eredetű a dolog.
-
Vico87
tag
"Az Apple A7/A8 lapkákban van egy sok MB-os belső tároló, amit Metal alatt teljesen el lehet érni, és felhasználhatod az MSAA implementáció drasztikus felgyorsítására."
Erről tudsz Apple doksit linkelni? Szerintem ilyen a hivatalos Apple guide szerint nincs, vagyis AppStore-os alkalmazás nem használhatja.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sapphire NITRO+ RX 580 8G SE
- ELADÓ 32 DB Nvidia RTX 3060 Ti és 8 DB Zotac Gaming Geforce RTX 3080 Trinity / KOMPLETT BÁNYAGÉP
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 TI O8G GAMING OC - csúcskategória garanciával
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6