Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Fiery #9 üzenetére

    Inkább az történhetett, hogy az MS és a Sony kért egy durva architektúrát a konzolokba, és ezt az AMD bepakolta a PC-be. Ha normálisan ment volna az elmúlt években az API-k fejlesztése, és nem lett volna az egész mesterségesen felgyorsítva az AMD kódjaival, akkor ma sem lenne olyan API, ami a GCN front-end részét és ütemezését hasznosítaná. Egyszerűen nem éri meg erre koncentrálni, mert láthatod, hogy senkinek sincs hozzá hardvere az AMD-n kívül, sokan a közelében nincsenek ennek a dizájnnak. Senki sem számított rá, hogy 2015-ben egy új API teljesen megváltoztatja a hardvertervezéssel kapcsolatos nézeteket. Szerintem 2012-ben vagy előtte még az AMD sem. Talán 2013-ban már látták, hogy ezt a kört nagyon bemákolták, amit főleg az amúgy mesterien bénázó MS-nek köszönhetnek.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • bunfi

    őstag

    válasz Fiery #9 üzenetére

    Persze az meg sem történt, amikor az Intel tisztességtelen piaci magatartást tanusítva szorította ki az AMD-t a mobil piacról? Vagy amikor vissza kellett hívni a MacBookokat, mert a golyózás megadta magát az nVidia GPU-inál?

    Lehet fröcsögni az AMD-re, hogy az Intel és az nVidia, de azért ne felejtsük már el, hogy az Intel tízszer annyit tud KF-re költeni, mint az AMD vagy azt, hogy jelenleg egy driverrel többet lehet optimalizálni a játék futásán, mint amennyit a fejlesztő tud (ezért van 5-15% sebességelőnye az nVidiának összességében).

    De igazából mindez lényegtelen. Örüljetek annak, hogy az AMD bukik, mert így majd veheti mindenki aranyárban a nVintel gépeket, mert nincs konkurencia, aki miatt kénytelen lenne versenyezni vagy lenyomja majd az IA-64-hez hasonló, felhasználók számára kedvezőtlen szabványait, mert megteheti.

    János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

Új hozzászólás Aktív témák