- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
A Teslákban nincs "robotpilóta", hanem Autopilot van, aminek a magyar, hivatalos funkciója (minden autóban) önvezető rendszer.
Robotpilóta utoljára az Airplane! című 1980as paródiában volt.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
nagyúr
Eleve azt nem értem, hogy hogyan juthatott eszébe bárkinek, hogy engedje a játékot vezetés közben?
Aki él és nem boldog, az téved!
-
myckie2
őstag
válasz Juhaszatti #4 üzenetére
Akkor a klíma és egyéb beállítási lehetőség is legyen letiltva menet közben, mert ahhoz is kénytelen oda nézni a sofőr.
-
#16939776
törölt tag
Azért próbálkozásnak aljas, de megnyugtató, hogy élesben lehet kipróbálni egy-egy ilyen ötletet, és igazi felelőségre vonásra nem kell számítani.
-
azbest
félisten
A "sok" panaszkodó 1 fő volt, aki nem tudta azt mondani az anyósülésen ülő társának, hogy ne játszon, hanem helyette bejelentette a hatóságnál?
Méghozzá azért, mert alvázszámmal együtt ment a bejelentés, tehát a tulaj jelentette be. Rossz lehet ilyen házasságban élni."Volt már ilyen, amikor elterjedt a hír, de már régi vicc, hogy Moszkvában Moszkvicsokat osztogatnak ingyen.
Aztán kiderült, nem Moszkvában, hanem Szentpéterváron, nem Moszkvicsokat, hanem Zsigulikat, és nem osztogatnak, hanem fosztogatnak." -
ceia
őstag
Az biztos, hogy nagy tech guru, de néha vannak elszállt ötletei. Ha az anyósüléshez akar játéklehetőséget, tegye oda a cuccot és kész. Szerintem így is túl sok kijelzést adnak a középkonzolok, már az is bőven megoszthatja a vezető figyelmét. A régebbi autókban sokkal jobb volt az egyszerűbb kezelhetőség. Rádió, klíma, gps, nagyon nem is kell más. Még a tolatóradar jó.
it's more fun to compute
-
8th
addikt
Miért lenne kénytelen? Soha sem nézek le sem a fűtés/szellőzés sem a rádió állítgatásához. Ráadásul vagy öt éve megvilágítás nélküli középkonzollal autózok mert lusta vagyok lebontani, hogy megnézzem mi baja. Tehát a műszerfalon kívül nálam minden tök sötét. Egyáltalán nem zavaró. Olyan ez mint vakon gépelni. Idővel rááll a kezed.
[ Szerkesztve ]
-
#54625216
törölt tag
Van egy olyan mondás, hogy csinálj egy rendszert hülyebiztosra és garantáltan hülyék fogják használni.
Szerintem a Tesla-nál eszébe se jutott senkinek, hogy a játék funkciót bárki is vezetés közben használná. Most már letiltják.
Ahogy eleinte a vasalókra se írták rá, hogy le kell venni magadról az inget vasalás előtt. Most már ráírják. -
8th
addikt
-
titán
Szerintem a gázpedált is vegyék le, hiszen a debilek azt is használják. Vagy azt nem? Vagy az kevésbé káros? Mondjuk minden autón?
Vizsgáljuk meg, hogy a gázpedál szabálytalan használata mennyi halálos balesetet okozott eddig az autókon, illetve mennyit a Teslákon található játék.
"Pontos" arány: végtelen:0
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
azbest
félisten
az újabb szoftver updatek után már tán figyel a belső kamera is arra, hogy mit néz a sofőr [link]
-
MODERÁTOR
-
8th
addikt
Álló helyzetben beütöm a naviba a célállomást betámasztom a telefonom a műszerfalfészekbe a fordulatszámmérő elé és mivel menet közben beszél hozzám simán végigvezetem az utat a kijelzőre tekintés nélkül is akár. Ha valamiért rá is kellene pillantanom ott van tökéletesen középen a látóteremben, egy szem mozdulattal le tudom azt olvasni nem kell elfordítanom a fejem hozzá mint egy Model 3-ban. Cuki ahogy igyekszel védeni a védhetetlent.
-
azbest
félisten
Versenyautókban gyakori - de ott más a kormány áttétel és más a szituáció.
Utcai autóknál nem gyakori, koncepcióautókban már mutogat szögletes kormányt több más gyártó is. A tesla az első, ami széria autóban kínálja. Nem takarja a műszerfalat normál menetkor.Ez nem ajánlott kormány fogás. Mert baleset esetén beépíti az arcába a kezét a légzsák.
A tesla kormánynál lehet szokni kell az alakját, ha már beégett a régi forma. De inkáb az érintőgombok és a duda az, ami megérdemel kritikát praktikusság szempontjából. Szerintem.
Ha szűk körben kell fordulni, akkor a kormány "kerek" alja van felül, amit ugyanúgy foghat, mint a normál kormányt.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Nem beégett a régi forma hanem a mai napig nincs jobb annál. Azon a véleményen vagyok, hogy nem is lesz. Több autógyár kísérletezett hasonló kormány koncepciókkal de sorra mind elvetették mert a hétköznapokra egy szar megoldás. És csak mert a Tesla polgárpukkasztási célból berakja az autóiba attól még ugyan olyan szar megoldás marad. Ha úgy lenne áttételezve a kormányzás, hogy két végállás között egy fordulatot kellene csak tekerni a kormányon ergo soha el sem kéne engedni végig két kézzel foghatná az ember... de szó sincs erről. Mindenki úgy vezet, hogy bekanyarodáskor a tenyerében csúsztatja vissza középállásba a volánt. Az általad képlopott videóban is látszik, hogy ezt ezzel a kormánnyal nem tudod megtenni. Nyugis körülmények között parkolóba forgolódáskor tök mindegy a volán formája de ha egy necces közlekedési vészhelyzetből kéne menekülni és esetleg egy fél fordulatnál nagyobb kormánymozdulatokat kéne végrehajtani nagyon sokan bajba kerülnének egy ilyen bili kormánnyal. Egyszerűen a hülye formája miatt nem tudnának biztos kézzel rövid idő alatt elég nagyot tekerni rajta. Ez kerek volánnal ez nem probléma mert bárhol ráfoghatsz. Erre nem. Ez egy szar megoldás.
-
Rive
veterán
De ki van írva, hogy tilos vezetés közben használni...
Csak úgy eszembe jut egy régi történet két, egymással szemben épült fogyókúrás klinikáról.
A történet szerint mind a kettő ~ ugyanazzal a programmal hirdette magát, az egyik mégis rövid idő alatt tönkrement, annak ellenére, hogy jobb eredményei voltak, mint a másiknak.Hogy miért?
A sikeres klinika alagsorában volt egy büfé, ahol lehetett mutyiba' nassolni.
[ Szerkesztve ]
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
veterán
válasz #54625216 #13 üzenetére
Szerintem a Tesla-nál eszébe se jutott senkinek, hogy a játék funkciót bárki is vezetés közben használná. Most már letiltják.
Nekem egy (Teslához képest) ósdi autóm van, amelyben a központi kijelzőn a berakott memóriakártyáról lehet filmet nézni
Egészen addig, ameddig el nem indul az autó, mert akkor szépen leáll a filmnézés. Szóval igenis számolnak ilyen lehetőségekkel az autógyártók, egészen addig, amíg a főnökség mást nem mond
(Amúgy ha viszont tényleg nem jutott a Teslánál senkinek sem az eszébe, hogy ebből gond lehet, az elég nagy gáz )
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
titán
válasz Donki Hóte #45 üzenetére
Sokáig tiltva volt Teslánál, és kb fél éve egyetlen egy játéknál engedélyezték kísérletképpen, és hogy az lebokszolják a hatósággal.
A telefonod miért nem kapcsol ki?
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce GTX 460-1 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce G 210 -1 gb videokártya
- Díszdobozos Lenovo Yoga Slim 7i Pro "Kis Gamer" Ultrabook 14" -40% i5-11300H 16/512 QHD+ 2,8K OLED