- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alogonomus
őstag
Az inkább remény, nem megérzés.
Maximális gyorsítás mellett mondjuk szerintem sem lesz még olyan jó minőségű a kapott kép, mint ami egy DLSS 2.1 játéknál elérhető, viszont a kevésbé agresszív fokozatokban nagyjából egy szinten lehetnek, és a DLSS két fő korlátját is elkerüli az FSR. Kényszerű előtrenírozás, és kevés kompatibilis kártya.
Azzal, hogy az FSR az 5 éves GCN4 és Pascal kártyáktól kezdve minden kártyával működni fog, az AMD megoldása valóban vonzóbb lesz minden játékfejlesztőnek, mert az FSR a játékosok kártyáinak nagy hányadán működni fog, míg a DLSS csak a játékosok talán 5%-ának jelentett segítséget. -
Alogonomus
őstag
@Abu: Várhatóan mit jelent az, ha a teljes videojáték-motor veti be a FidelityFX Super Resolutiont? Amelyik játékok az adott videojáték-motort használják, azokban ugyanúgy simán bekapcsolható lesz az FSR, mint egy élsimítás?
Az Epic például tudjuk, hogy szorosan együttműködik az AMD-vel az Unreal Engine kapcsán, vagyis az Unreal Engine frissebb verziói biztosan benne vannak a körben. A hamarosan érkező új driverekkel, meg a játékokhoz kiadott frissítésekkel akár az összes pár éve megjelent/frissült Unreal Engine alapú játékban elérhetővé tehető a funkció?
Előtrenírozás nem kell a funkcióhoz, de a játékot az FSR funkciók szem előtt tartása mellett kell már készíteni is, vagy azzal csak még további gyorsulás érhető el majd a jövőben? Szóval az FSR úgy fog működni, mint a SAM, ami a régi játékokon is gyorsít, de az újakon mutatja meg igazán az erejét? -
Alogonomus
őstag
Ahhoz azért hozzá kell kalkulálni, hogy a CDPR erősen az Nvidia csapatába tartozik, így valószínűleg nem tartoznak bele az FSR belső tesztelői közé, sőt a CP2077 megjelenésekor még nagyon messze is volt az FSR debütálása, így az ő REDengine 4 motorjuk valószínűleg csak az új konzolokhoz tartozó alap Fidelity FX CAS képességeket kapta meg.
-
Alogonomus
őstag
Abu cikke és az AMD bemutatója alapján az FSR nem a Fidelity FX CAS "csúszkás" megoldásával működik majd, hanem az AMD és az adott játék fejlesztői közösen a rengeteg állítási lehetőséggel az adott játék adottságaihoz beállítanak 4 előre belőtt teljesítményszintet, és azok között lehet váltani. Azt el tudom képzelni, hogy be lehet majd állítani a maximum fps mellett egy minimum fps-t is, és azok között próbálja majd tartani a játék a teljesítményt a módok közötti váltogatással, ahogy a konzolokon is történik.
-
Alogonomus
őstag
A csúszka hiánya annyiban lényeg, hogy nem a felhasználónak kell majd kisakkoznia az optimális beállításokat, hanem a saját architektúráját ismerő AMD (idővel Nvidia is), a saját játékmotorját ismerő fejlesztő, plusz a saját játékának az igényeit ismerő fejlesztő közösen állapít meg az adott hardver-szoftver keverékhez optimalizált értékeket a 4 különböző szinthez.
-
Alogonomus
őstag
válasz Dilikutya #89 üzenetére
Igazából egy FullHD 60 Hz-es monitorhoz elég volt 2021-ig egy GTX1050/RX460, de egy DOTA, vagy hasonló népszerű, de grafikailag nem megterhelő játékhoz még most is overkill egy olyan kártya. Sokaknak így nem volt igazán szüksége annál komolyabb kártyára.
Akinek kellett volna, az tudott volna venni az elmúlt években akár a GTX 16xx kártyákból, akár az RX 5xxx kártyákból tűrhető áron. Most persze más a helyzet, de tavaly október-november tájékán szálltak csak el az árak, addig egy most 300 ezres GTX 1660S 80 ezer forintért volt, de egy RTX 2060S is 120 ezer volt. Akinek kellett kártya, tudott venni értelmes áron. -
Alogonomus
őstag
-
Alogonomus
őstag
Hát ha ez igaz, akkor nem lesz gond a technológia elterjedésével.
-
Alogonomus
őstag
válasz Fitzgerald #139 üzenetére
Az eleve pörgős játékmenetre belőtt játékokhoz most is elég egy 1060/580 szintű kártya. 1080p esetén a Doom/Fortnite/R6/PUBG/Valorant/Overwatch elfut magas minőségen is bőven 100 fps fölött, Apex is 100 fps körül közepes minőségen.
A látványban is sokat nyújtó újabb játékokban gond régebbi kártyával a 100 fps körüli eredmény komolyabb grafikai szint mellett. Azokhoz kell majd az FSR. -
Alogonomus
őstag
Az Nvidia-szponzorált címekben igen, és még azok vannak túlsúlyban, viszont a semleges , vagy az AMD-szponzorált címekben 1 2 nem igazán egyértelmű a helyzet. Az RTX kártyák valószínűleg főleg azért mutathatnak kedvezőbb eredményeket, mert a játékok nagy részét még a Turing-éra alatt fejlesztették, és így az Nvidia kártyákon tudták csak tesztelni, az Nvidia kártyákhoz tudták igazítani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- További aktív témák...