Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • h-yle

    addikt

    válasz ribizly #14 üzenetére

    Hovatovább ne felejtsük el, hogy hogy működik a piac.
    Van egy alap cucc amit gyárt a gyártó. A gyárnak az jó, ha ezt eladja, nem kell vele szarozni, kapactás 100%-on minden fasza. Mikor változtat?
    - Ha muszáj neki (törvényi előírás)
    - Ha kényelmesebb úgy (üzleti megfontolás, optimalizáció, költségcsökkentés)
    - Ha fizet érte valaki (vevői elvárás)

    Ebben a kontextusban a "vevő" a CM. Ő megmondhatja, hogy szebb, jobb, gyorsabb, olcsóbb mittoménmilyenebb panelt vagy elektronikát akar a monitorba. Akár exkluzív módon is. És ha ezt kifizeti, akkor előbb utóbb lesz aki legyártja neki, mi pedig megvesszük, ha betalál a cucc.

    Az, hogy az innováció, a vevői elvárás a CM-től vagy a gyártó saját marketing és termékfejlesztési osztályától jön az rohadt mindegy. Általában nagy cégek komoly igényekkel állnak a gyártók elé, és akkor is innoválnak, ha a gyártás nem náluk van.

    A 10-15 emberes kis export import cég gyakornoka által megálmodott egypálcás gamer márka valóban nem innovál a behozott 200 darab akármilyével, de itt azért lássuk be, hogy nem erről van szó. Ha másra nem is jó ez a monitor, akkor vagy olcsóbb lehet mint mondjuk a konkurenca, vagy tapasztalatot szerezhet vele a CM a piacról, így a következő iteráció már versenyképes lehet.

    Akárhogy is van, nagy márkák belépésével egy új piacra mi csak nyerünk, szóval go CM!

    [ Szerkesztve ]

    Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven

Új hozzászólás Aktív témák