- Riasztó topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- OLED TV topic
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Hogy is néznek ki a gépeink?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sz.balazs.95
veterán
Gondolom a Microsoft arra törekszik, hogy a lehető legkisebb kompatibilitási különbség legyen Nv és AMD között.
Persze jobb lenne, ha az Nv zárkózna fel, de akkor az egy olyan átmenetet eredményezne, ami idő alatt az aktuális Nv kártyák nem teljesítenék a DX12 követelményét.
Persze mindez az Nv lustaságának köszönhető, szokás szerint...
[ Szerkesztve ]
Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez így jó. Ha valamilyen eljárás nem tud futni a TIER_2 szinten, akkor azt a fejlesztő képes letiltani. Semmi gond nem lesz ebből. Ez összességében egy nagyon jól átgondolt modell, és nagyon egyszerűen támogatható. A TIER_1-nél pedig jó döntés lehetőségek kiterjesztése, még akkor is, ha az extra többletterheléssel jár a TIER_1-es hardvereknek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A válasz egyszerűen az, hogy ha valami nem képes futni TIER_1-2 szinten, akkor az nem fut le. Ennél egyszerűbben ezt nem lehet leírni. A lényeg az, hogy a fejlesztők ebben a formában egyszerű lehetőségeket kaptak arra, hogy a programot kiadhassák, és az egyes részeit letilthassák a gyengébb TIER szinteken, ha másképp nem tudják megoldani a működést.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Kicsimix
őstag
Ha most azonnal leraknának így igazi nextgen címet máris látnád,hogy az új rendszer szerint feljöttek a GCN-es VGA-k függetlenül attól mit szeretne az NV. Csinálják már ők is a total DX12 ready kártyákat nem állt meg az élet ott sem amúgy.. Csak a GCN már évek óta DX12 ready lenne.
A fejlesztők meg szintén leszarják majd magasról mert minden programjuk futni fog minden platformon maximum néhol a gyengébb verziót kapják a júzerek. De ne akarjanak már 5 éves kártyával maxos grafot nem? Meg hát "úgy sem a grafika a lényeg" sokak szerint. :---)
Ellesznek tier1-2n is..A fanatikusok meg úgy is rohannak lecserélni a karikat..
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Kicsimix
őstag
Szerintem értem a kérdésed amire a válasz rém egyszerű lehet..
Az AMDnek a szoftveres limitációkkal volt baja és ezért hozta létre a Mantle-t. A valóság az, hogy a Mantleval sokkal többre lett volna képes a GCN architektúra eddig is de ez nem volt szélles körben támogatott API és nem is írtak ilyen szintű softokat.
Mivel viszont idő közben a Microsoft és a Sony is az AMD hardvereit kezdte használni ezért nagyjából most létrejött egy egységesebb platform ami kiterjeszti a jövőbeni lehetőségeket. Eddig nyers erővel próbálták megoldani a programok simább futását most meg az API csavart egy nagyot a dolgon mivel csak ezzel, a teljesítménye a kártyáknak lényegesen megnőtt.Az AMD régebb óta a soft oldalt hangsúlyozta a Mantle-vel és valószínűleg nem látták indokoltnak a még nagyobb HW-ek tervezését a kihasználatlanság miatt.Tehát a végeredménye a dolgoknak per pillanat AMD oldalról úgy néz ki, hogy a jelenlegi kártyák az új API-val ami végre normálisan hasznosítja a VGA-ban lévő lehetőségeket sokkal bonyolultabb dolgokat képesek normális sebesség mellett megjeleníteni majd.Valójában az NV tényleg nem a legideálisabb architektet használta ha a jövőre vagyunk tekintettel mivel az AMD évek óta tudja azt ami most jön. Csak most végre eljött az idő, hogy megszűnnek a softos limitációk.
Másrészt ha jól sejtem a konzolokkal való nagyobb kompatibilitás miatt megszűnik majd az évente cserélendő VGA kérdése is. Erre csak exkluzív pc-s címek adnának okot a jövőben..
A 390 "szerintem" kihúzza addig amíg a konzolok is tartanak.
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezzel a modellel pont azt csinálják, hogy kihasználhatók a lehetőségek. Igazából az Xbox One a kulcs, mert azt fogják a fejlesztők célozni. Az támogatja a TIER_3-at. Ezt kellett átmenteni PC-re, de szükség volt gyengébb képességű szintekre is, hogy ne legyen szükség a PC-ben Xbox One szintű tudásra ahhoz, hogy fusson a program. A helyzet a fejlesztőknek most így eléggé egyszerű lett. Célozhatják az Xbox One-t, hozzák át a kódot, és ehhez még annyi kell, hogy a kód módosítása nélkül elemezzék, hogy mely effektek nem futhatnak TIER_1 és TIER_2 szinten, ha lesz ilyen. Piszok egyszerű az egész.
A hardver kiválasztását nem befolyásolja szerintem. A program futni fog mindenen, csak pár effekt maradhat le, ha a PC-s porthoz nem találnak alternatív eljárásokat.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
tom_tol
addikt
Szerintem a már eladott kártyák meglódulása nem segít a cég bevételein. Ha meg nagy hirtelen a 2xx vga-k 50%-t ugranának, mikor cserélnél karit? Vagy akkor majd jön a Tier_4 ? Igazán nem is tudom eldönteni, melyik vga gyártónak lesz ez igazán előnyös, tipp alapján NV, mert ők folyamatosan fejlődhetnek ha akarnak és mindig az aktuális elvárásokra tudnak koncentrálni amit általában szeret a piac.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pont úgy lett felépítve, hogy ez így működjön. Az mindegy, hogy a program minden TIER szintet használ, a lekérdezésnél és az erőforrás érvényesítésénél mindig a hardver által támogatott maximális szint lesz aktív, mert a bekötés többletterhelése szempontjából sokkal jobb a TIER_1-nél a másik kettő. Például a TIER_1 alapvetően egy emuláció, tehát a processzor oldali többletterhelése viszonylag magas (persze nem DX11 szintű, de azért látszódni fog). A TIER_2 már jobb, mert a bekötés direkten a mintavételezőbe történik, míg a TIER_3 még jobb, mert a bekötés magába a multiprocesszorba megy, így zéró a többletterhelése. Ezért használja ezt az Xbox One, mert így nem eszik semennyi processzoridőt a bekötés.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
imi123
őstag
Itt minden a pénzről szól.
Na az AMD-nak abból egyre kevesebb van.Nem véletlenül költenek egyre kevesebbet fejlesztésre.
Nagyon kevés a hasznuk az eladott termékeken.
Mégis szerinted mivel lehet meggyőzni egy fejlesztőt hogy használja ki az Extrákat...Én a DX12-től azt várom hogy hátha tudnak írni egy Ps4 emut.
[ Szerkesztve ]
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Újszerű PowerColor Fighter AMD Radeon RX 6600XT 8GB GDDR6 ÁR/ÉRTÉK BAJNOK! Bolti Garanciával!
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Sapphire NITRO+ RX 580 8G SE
- Geforce GT 730 -4 gb videokártya
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest