- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nvaderqt
tag
válasz B-L-A-C-K #1195 üzenetére
Bárcsak túrós lenne, lehet az is jobban hűtene Héten szépen elrobogok és vagy veszek pasztát vagy egyik ismerősöm elviszi pécsre
Azért nem egyértelmű a pécsi dolog mert nem az én pasztám tennék rá. Meg ugye nem lenne vagy 4 napig gép. Ma este írok majd, hogy mi lett a döntés
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S2 / S3 | Lenovo Y570
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Sk8erPeter #1203 üzenetére
De, ha a régi driverrel nem megy X játék, akkor amiatt muszáj frissítenie.
⭐ Stella
-
Burki
aktív tag
válasz radi8tor #1204 üzenetére
Úgy érzem kezd meddő vita kialakulni a különböző álláspontok miatt.
Ahogy azt már régebben leírtam, annak ellenére,hogy a laptop egy használati tárgy, ami a gazdájának az igényeit kell,hogy kiszolgálja, én igyekszem vigyázni rá, mert nem volt olcsó. Ebből kifolyólag csak azért,hogy játszhassak egy újabb játékkal, nem fogom megsütni a kártyát, akkor inkább nem játszom. Hangsúlyozom, ez az én álláspontom, és nem akarom senkire ráerőltetni. Végső soron pedig abban kiegyezhetünk,hogy a driverrel igenis szorosan összefügg a hőmérséklet.Buta módon egyébként én eddig csak az nvidia.com-on néztem a drivereket, ahol az utolsó WHQL minősítésű driver a 296.10-es, míg a geforce.com-on az utolsó WHQL a 301.42, tegnap ezt dobtam fel. Ezzel is megvan a srágás textúra BF alatt, viszont se a hőmérséklettel, se az fps-sel nincs gondom... ...végre.
Asrock Z87 Extreme6, i7 4770K+CM Hyper 103, 2*8 GB Corsair Vengeance,FSP Hexa+ 500W, MSI RX 480 GAMING 8GB, SSD HyperX 120GB FURY, WD Blue 1TB EZEX, Cooler Master N300
-
Sk8erPeter
nagyúr
"Buta módon egyébként én eddig csak az nvidia.com-on néztem a drivereket, ahol az utolsó WHQL minősítésű driver a 296.10-es, míg a geforce.com-on az utolsó WHQL a 301.42"
Ennek eléggé ellentmond az, amit épp itt a topicban linkeltem be korábban az nvidia.com-ról:
[link]
Már az URL-ből is látszik, hogy a 301.42 is WHQL minősítésű az nvidia.com-on.==========
Egyébként milyen hőmérsékletbeli különbségek jöttek ki nálad a korábbi driverhez képest?[ Szerkesztve ]
Sk8erPeter
-
Burki
aktív tag
válasz Sk8erPeter #1207 üzenetére
Akkor valószínűleg én néztem valamit be, nem kizárt, kezdek elveszni a verziószámok és a beta nem beta között.
A hőmérséklet változó, nyilván most sokat jelent az is,hogy nincs olyan meleg. Volt olyan driver amivel a GPU is masszívan megközelítette a 80 fokot, mellé jött a 80-82 fokos CPU amit már nem bírt a hűtés, hiába van alatta egy Notepal U3. Tegnap BF3 alatt nézegettem, olyan 68-70 fok körülire melegedett csak a GPU, CPU pedig megállt 78 fok körül.Így nem volt FPS droppom, és szépen futott a BF3, 30-50 fps körül.
[ Szerkesztve ]
Asrock Z87 Extreme6, i7 4770K+CM Hyper 103, 2*8 GB Corsair Vengeance,FSP Hexa+ 500W, MSI RX 480 GAMING 8GB, SSD HyperX 120GB FURY, WD Blue 1TB EZEX, Cooler Master N300
-
nvaderqt
tag
nos, megy a picikém Pécsre. Utazni fog egy 600km-t
Mielőtt elviszik azért futtatok egy prime-ot, hogy legyen before-after képem. illetve rendelek hűtőt is. Remélem mire visszajön jéghideg lesz
Samsung Galaxy S2 / S3 | Lenovo Y570
-
Sk8erPeter
nagyúr
válasz nvaderqt #1209 üzenetére
Miért, mit keres Pécsett?
Burki:
"a 80-82 fokos CPU amit már nem bírt a hűtés, hiába van alatta egy Notepal U3."
hmm, már felmerült bennem párszor a kérdés, vajon mennyit érnek ezek a hűtőalátétek, mert nekem még nem volt, de sokan kritizálták őket, hogy igazából olyan nagyon sokat nem segítenek - hát ezek szerint tényleg sz@rt sem érnek nagy melegben.Na, de akkor összegezve: melyik driver is volt, amelyik alatt jobban melegedett a géped, és melyikkel értél el jobb hatást?
[ Szerkesztve ]
Sk8erPeter
-
Burki
aktív tag
válasz Sk8erPeter #1210 üzenetére
Most a 301.42 WHQL van fennt, ez jó, nem melegszik, jó az fps.
304.79 beta nem jó, fagynak a játékok.
301.24 beta nem melegszik, viszont ramaty fps.
296.10 WHQL melegszik.Nekem 3-5 fokot jelent a hűtőpad. Úgy voltam vele,hogy ennyi pénzt rászánok. Amúgyis hajlamos a porosodásra az asztalom, így egyszerűbb alatta porszívózni, ráadásul nekem ez a döntött állapot kényelmesebb (nincs külön bill.em).
Asrock Z87 Extreme6, i7 4770K+CM Hyper 103, 2*8 GB Corsair Vengeance,FSP Hexa+ 500W, MSI RX 480 GAMING 8GB, SSD HyperX 120GB FURY, WD Blue 1TB EZEX, Cooler Master N300
-
nvaderqt
tag
#1210
Laptopszalon
#1211
Fél év múlva kénytelen leszek Lenovo szervízbe nem küldöm, túl sok idő. Gondolom most a laptopszalonos srácok sem a legmenőbb pasztát kenik rá, talán kihúzza februárig
Samsung Galaxy S2 / S3 | Lenovo Y570
-
brumi1024
veterán
Újabb lenovo ügyfélszolgálat tapasztalat: ma délben felhívtak, hogy az odaadott gépnek hiányzik az aljáról a szériaszám matrica. Mondom az lehetetlen, amikor még elküldtem rajta volt, le is fényképeztem, hogy meg legyen a szériaszám amíg nincs nálam a gép hátha kell. Annyiban maradtunk, hogy elküldöm nekik ezt a fényképet. Utána felhívtam a veszprémi ismerősömet akinél a laptop van(ő tudja átadni, ő van fixen a munkahelyén), és mint kiderült el sem vitték a laptopot. Kezd egy kicsit elegem lenni ebből a supportnak nevezett valamiből, és már 4 hete becsomagolva áll a laptopom, mert hitegetnek, hogy elviszik, szóval még az sem igaz, hogy közben legalább használni tudom. Ilyen ügyfélszolgálat mellett nem tartom valószínűnek, hogy a következő laptopom ideapad lesz.
-
brumi1024
veterán
válasz B-L-A-C-K #1216 üzenetére
Én is reménykedtem, mert tényleg voltak jó tapasztalatok. Amúgy korrektül álltak hozzá, mert elfogadták volna a fényképet a szériaszámos matricáról, meg maguk az ügyfélszolgálatosok is rendesek, de ilyen szarvashibákat elkövetni egymás után már nem szeretnék elnézni.
-
nvaderqt
tag
válasz Logan1212 #1214 üzenetére
Ezt már most is tudom mondani. Megnéztem, mikor vettem a gépet majd átolvastam mégegyszer a laptopszalon hu-n hogy tényleg fél évig ingyen vállalják e. Felhívtam őket, mondták küldessem el két nap alatt kész. Nem kell semmi csak a gép meg a számla másolata.
B-L-A-C-K
Brumi esetéből kiindulva fél év múlva tuti homemade pasztázás lesz
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S2 / S3 | Lenovo Y570
-
Sk8erPeter
nagyúr
válasz brumi1024 #1215 üzenetére
Hát ez tényleg hihetetlen, hogy ennyit szerencsétlenkednek. Engem is dühít, pedig nem is az én gépemről van szó.
De ezzel az én márkába/szervizbe/ügyfélszolgálatba vetett bizalmamat is erősen csökkentik.
Korábban egyöntetűen azt hallottam a Lenovo-ról, hogy nincs semmi gond az előbb említettekkel, sőt, a szervizes ügyintézés gyors és problémamentes. Lehet, hogy addig volt jó ez a részleg, amíg ki nem költözött az egész Lengyelországba, és most ott még egyelőre újonc amatőröket osztottak be, azok szerencsétlenkednek.Mostanában amúgy sem hallok túl jókat a Lenovo-ról. Haverom pl. most vett egy gépet (Z575 széria valamelyik darabja), kibontotta a csomagolásból, örült neki, mint majom a farkának, aztán látja, hogy a Delete gomb eleve félreáll (kb. feleannyira, mint az enyém most, ha lenyomom a PgUp gomb szélét), csúnyán kattog (hát igen, mint ami el van b@szva), ha nyomogatja.
Egy vadiúj, bontatlan gép, ami most érkezett frissen, ropogósan a forgalmazó boltba is, miért nem lehet teljesen tökéletes állapotban? Miért van elb@szódva a billentyűzete? Haveromnak szerencsére a boltban saját költségre gond nélkül kicserélték (USAnotebook; gyorsan rendeltek egy újat, nem küldözgették vissza, és vártak a válaszra), de ez akkor is eleve csalódás volt számára, amit nem is csodálok.
Ezentúl azt mondta, hogy a már kicserélt gép beépített hangszórója néha érdekesen torzít, pl. bootolásnál van egy hang, és van, amikor egyszer csak rekedtesen kezd el szólni, és ez váratlan időpontokban néha játéknál is előkerül...
OK, lehet erre mondani, hogy "előfordul", de azért felmerül az emberben a kérdés, hogy akkor vajon milyen minőségellenőrzés van a Lenovo-nál, ha ilyen elég látványos hibát kezeletlenül hagynak (egy gomb félreáll), vagy a másik kérdés, hogy vajon csak hozzánk küldik-e a szart (mondjuk Közép-Kelet-Európa térségébe), mi vagyunk-e ilyen "kiváltságos" helyzetben.[ Szerkesztve ]
Sk8erPeter
-
Logan1212
tag
válasz nvaderqt #1218 üzenetére
Köszi. Hát a fél évből már kifutottam, majd megkérdem így mennyi lenne. Viszont ha megjárta a szervizt megírod mennyit segített?
Más: Nem tudja valaki hol lehet hozzá új (nemtom hogy írjam) "alját" kapni? (a lecsvarozható nagyobb méretű műanyag , a procihűtő meg ilyenek fölött)[ Szerkesztve ]
-
aizen92
addikt
válasz Logan1212 #1221 üzenetére
én megkérdeztem 7000ezerért kitakarítják és újrapaszta!!!
Fél éven belül pedig INGYEN újrapasztázzák én jövöhéten küldöm is el egy ingyenes pasztazásra ( a kitisztításban benne van a pasztázás nem is tudtam )
"The right man in the wrong place can make all the difference in the world."
-
Burki
aktív tag
Durva offtopic, de tudom,hogy okos emberek nézegetik ezt a topikot,hátha valaki tud segíteni.
Egy barátomnak ma jött meg a G580-as ideapadja. Feldobott rá egy Win7 64 bites rendszert. Feltelepítette a drivereket, de az integrált intel videó driver crasheli a rendszert kékhalállal. Valaki találkozott már ilyen problémával? Esetleg valamilyen ötlet a megoldásra?
Előre is köszi a segítséget!
Asrock Z87 Extreme6, i7 4770K+CM Hyper 103, 2*8 GB Corsair Vengeance,FSP Hexa+ 500W, MSI RX 480 GAMING 8GB, SSD HyperX 120GB FURY, WD Blue 1TB EZEX, Cooler Master N300
-
Burki
aktív tag
válasz Sk8erPeter #1228 üzenetére
Csökkentett módban leszedte a drivert,végigpróbálta az összes driver verziót, bios alaphelyzetbe állítása is megvolt, lenovo support honlapon nincs bios frissítés, hiába keresek ilyen problémára a neten, sehol semmi. :S Nekem már nincs több ötletem, nem tudok neki mit írni. :S
Asrock Z87 Extreme6, i7 4770K+CM Hyper 103, 2*8 GB Corsair Vengeance,FSP Hexa+ 500W, MSI RX 480 GAMING 8GB, SSD HyperX 120GB FURY, WD Blue 1TB EZEX, Cooler Master N300
-
Sk8erPeter
nagyúr
Én a support oldalon csak ezt találtam: 8.15.10.2653, akkor ezek szerint ez megvolt?
Kékhalálról küldött neked screenshotot a srác? (automatikus újraindítást ki kell hozzá szedni)
Csak hogy egyértelmű-e, hogy az a driver a ludas.Sk8erPeter
-
Burki
aktív tag
válasz Sk8erPeter #1230 üzenetére
Biztos,hogy az a driver a hibás, telepítés közben kérte,hogy indítsa újra a rendszert, ami után nem töltött már be rendesen.
Borote:
Köszönöm az ötletet, én első körben a lenovo helpdesket mondtam neki,hogy őket hívja fel, ez a cseregarancia eszembe sem jutott. Sőt, mivel online rendelte,7 munkanap a határidő, bár lehet,hogy rosszul tudom.Köszönöm a segítséget mindkettőtöknek!
[ Szerkesztve ]
Asrock Z87 Extreme6, i7 4770K+CM Hyper 103, 2*8 GB Corsair Vengeance,FSP Hexa+ 500W, MSI RX 480 GAMING 8GB, SSD HyperX 120GB FURY, WD Blue 1TB EZEX, Cooler Master N300
-
Burki
aktív tag
Azt hiszem hamarosan boldog tulajdonosa leszek egy mSATA SSD-nek. Kíváncsiságból ránéztem az árukra, és meglepően kellemes értékre csökentek.
OCZ Nocti mSATA SSD 60GB
OCZ Nocti mSATA SSD 120GBAz OCZ Denevával is szemeztem, nagyon tetszett a brutális sebessége, viszont a 120-ast 80 körül lehet kapni, az viszont szerintem kicsit húzós.
Ilyen Noctit használ valaki? Van róla tapasztalat?
Asrock Z87 Extreme6, i7 4770K+CM Hyper 103, 2*8 GB Corsair Vengeance,FSP Hexa+ 500W, MSI RX 480 GAMING 8GB, SSD HyperX 120GB FURY, WD Blue 1TB EZEX, Cooler Master N300
-
Burki
aktív tag
Köszi, így már világos.
Kár, pedig nagyon csábító az ára. Nézegettem volna más márkából is, szemezgettem itt a ph-s hírekből. Samsungot találtam még, illetve RunCore-t,de arra a megállapításra jutottam,hogy ezeket még nem forgalmazzák itthon, mert egyszerűen nem találtam sehol eladót. :/
Asrock Z87 Extreme6, i7 4770K+CM Hyper 103, 2*8 GB Corsair Vengeance,FSP Hexa+ 500W, MSI RX 480 GAMING 8GB, SSD HyperX 120GB FURY, WD Blue 1TB EZEX, Cooler Master N300
-
nvaderqt
tag
Tegnap délután az ismerősöm beért a pécsi laptopszalon szervízbe. Ma délelőtt 10 körül hívták, hogy kész. Viszont Ő csak 23.-án jönne haza. Így felhívtam a szervízt, hogy el tudnák e postázni. Mondták igen, futárszolgálat, egy ezresbe fog fájni. Mondtam oké remek jöhet. Ma elküldik holnap délelőtt itt.
Nem is bírnám tovább ilyen lassú gép előtt mint ami most vanHolnap pár mérés várható. -mielőtt ellett víve 95 fokjaim voltak. 90 átlag ha egy bf3 szerű játék ment órákig. Lesz mire alapozni
Samsung Galaxy S2 / S3 | Lenovo Y570
-
Burki
aktív tag
Szerencsétlen srác jól megjárta. A 3 napos cseregaranciát elfelejtheti, annak ellenére,hogy ez a honlapon is fel van tüntetve, nem cserélik neki a gépet. A vásárlástól való elállással sem élhet, ugyanis a tulaj közölte, nem adja vissza a pénzt. Most úgy áll a helyzet,hogy jön a futár a gépért, aminek a dobozába az eladó kolléga útmutatása szerint a nyugtát és a számlát is bele kellett volna tenni (persze, és utánna mivel igazolja,hogy kifizette a gépet...?), a futár elviszi, és ők feltelepítik azt a bizonyos rossz drivert, mert ugye biztos,hogy a vásárló a balfasz, majd visszaküldik a gépet. Kész röhej. Ez Magyarország.
Asrock Z87 Extreme6, i7 4770K+CM Hyper 103, 2*8 GB Corsair Vengeance,FSP Hexa+ 500W, MSI RX 480 GAMING 8GB, SSD HyperX 120GB FURY, WD Blue 1TB EZEX, Cooler Master N300
-
Sk8erPeter
nagyúr
Engem is érdekelne, hol vette a gépet az ismerősöd. Ha a honlapon is fel van tüntetve a 3 napos csere, akkor az jár (bár azt hiszem amúgy is, ha hibás). Tehát én biztos, hogy ilyen esetben először jól megijeszteném őket azzal, hogy fogyasztóvédelemhez fordulok, és ha ennek ellenére sem döntenek az én javamra, akkor tényleg meg is tenném.
Magyarországon nem csak az a baj, hogy ilyen helyzetek előfordulnak, hanem az is, hogy az emberek nem fordulnak ilyen esetben a megfelelő hatósági szervekhez. Még ha nem is mindig jön be, legalább meg kell próbálni, mert anélkül az ember csak magában fortyoghat. A fogyasztóvédelemnél sokszor f@szságokért is megbüntetik a vállalkozókat (tapasztalt példa: vendéglátóhelyet durván megbüntetnek azért, mert nincs kint minden asztalon itallap - pl. mert a vendégek leöntötték piával), akkor legalább jogos dolgokért is büntetgessenek, hátha még ez valami pozitív változást is hoz.[ Szerkesztve ]
Sk8erPeter
-
Borote
addikt
válasz Sk8erPeter #1241 üzenetére
A 3 napos cseregarancia amennyire én tudom, nem bolt, hanem törvény adta jog, akárcsak a neten rendelt árutól való 7 (-14) napos elállási jog.
(#1243) Sk8erPeter: jaja, hibás termék esetén él a csere, viszont az elálláshoz való jog (amennyiben interneten rendelt) kifogás nélkül működik. Ha azt mondod, hogy nem kell, akkor nem kell, és a boltnak/eladónak 30 napja van visszafizetni a pénzed.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
B-L-A-C-K
titán
"ugyanis a tulaj közölte, nem adja vissza a pénzt."
Ilyen nincs, közölnöm a kedves boltossal hogy jól gondolja meg mit csinál mert nagyobb baja lehet belőle ha ilyen kijelentéseket tesz. Persze a vevőnek is mint az előttem hozzászólok mondják tisztában kell vele lenni mit kell ilyenkor csinálni.
Sk8erPeter: Ha boltba veszed igen, de ha neten veszel egy gépet, és meggondoltad magad nem tetszik (bármilyen oknál kifolyólag), visszaviszed (küldöd) a meghatározott napon belül, és kötelesek visszafizetni a pénzed.
[ Szerkesztve ]
-
Sk8erPeter
nagyúr
Szerk. utáni részre:
Na igen, mivel webshopban rendelte, ezért tényleg elállhat a vásárlástól, olyan meg nincs, hogy azt mondják, "bocs, de mégsem".(#1244) radi8tor1 : be kell vizsgálniuk, hogy az-e a hiba, ez tényleg kötelességük.
Ha már így belementünk a témába, érdemes is róla beszélni, hogy eloszlassuk a tévhiteket:
Boltban (nem online úton) vásárolt terméknél 3 munkanapon belül nem kötelesek visszaadni a pénzedet, csak abban az esetben, ha nem cserélhető és nem is javítható a termék, valamint a felajánlott árleszállítással sem élsz.
Most csak Google-cache-ből elérhető az NFH vonatkozó cikke (nem vágom, miért távolították el):
"Tévhit a 72 órás pénzvisszafizetési garancia kérdésében
2010.12.21. kedd 08:29
Sokan emlékeznek még arra a régi szabályozásra (6/1990. (IV. 5.) KeM rendelet az üzletek működéséről), mely 1997-is volt hatályban, és kimondta, hogy a vásárlástól számított nyolc napon belül a fogyasztó kívánságára a kereskedő, az üzletében vásárolt árut minőségi kifogás nélkül is köteles kicserélni, amennyiben az áru hibátlan és azt a fogyasztó még nem használta. >>>
A szabályozás 13 éve nincs hatályban, de a köztudatban még igen élénken él ez a rendelkezés. A kereskedő napjainkban nem köteles arra, hogy akár 8, akár 3 napon belül minőségi hiba hiányában visszavegye és kicserélje a terméket.Létezik a jótállásos termékekkel kapcsolatos hasonló szabályozás, mely éltetheti a fentiekben említett tévhitet, a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, mely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szól.
E szerint ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A fentiek alapján a Korm. rendelet mellékletében felsorolt, kötelező jótállás alá eső termékekkel (általánosságban 10.000,-Ft vételár feletti bútorok, órák, hangszerek, írógépek, számológépek, számítógépek, távcsövek, pendrive, fényképezőgép, rádió, porszívó, mosógép stb.) kapcsolatban a kereskedőnek kötelessége a cserét elvégezni, ha a termék rendeltetésszerűen nem használható.
Ha a termékre a kereskedő önként vállalt jótállást (pl. 10.000,-Ft alatti óráknál, pendrive-nál, fényképezőnél), akkor a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerinti 3 napos cserekötelezettség nem terheli a kereskedőt. Természetesen a nem kötelező jótállás alá eső termékeknél is fordulhat elő meghibásodás 3 munkanapon belül, de akkor a kereskedőnek nem kötelessége feltétel nélkül cserét biztosítania, hanem a Ptk-ban előírt szavatossági jogok sorrendjét követve elsősorban javítást, cserét végezhet, másodsorban árleszállítást adhat, végső soron a vásárló a szerződéstől elállhat."
======================================================
(#1245) B-L-A-C-K :
ja, elvileg netes rendelésnél így van, én is így tudom.[ Szerkesztve ]
Sk8erPeter
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Sk8erPeter #1246 üzenetére
F@szom tudja akkor, nekem ismerősöm 2 éve járt így hogy karácsonyra 2 notit kapott véletlenül, egyiket visszavitte pénzt visszakapta...De lehet azóta módosították ezeket.
Szerk: Na elbeszélünk itt egymás mellett... Gondolom nem vetted észre hogy az előző hozzászólást javítottam, mert internetesre értettem...
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Sk8erPeter #1248 üzenetére
Na mind1 ezt jól megbeszéltük, elején én b@sztam el mert azt lehagytam...
-
Sk8erPeter
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #1249 üzenetére
Ja, de a lényeg, hogy végül megértettük egymást.
Amúgy nem vágom, mi van az NFH-val, miért szedi le a legfontosabb, témába vágó cikkeit, de ez is csak Google-cache-ben található meg (kérdés-válasz):
"Valóban nem élhet 8 napon belül az elállási jogával?
2011.05.12. csütörtök 18:57
A webáruházban interneten rendelt monitor nem postán érkezik, hanem a vásárló személyesen megy el érte az üzletbe. Valóban nem élhet 8 napon belül az elállási jogával? >>>
forrás: www.klubradio.hu
Nívó 2011.05.12-ei adás,
nyilatkozik Dr. Fülöp Zsuzsanna, NFH szóvívőDe, élhet. Az elállási jog a rendelkezések szerint azért illeti meg a vásárlót, mivel a megrendelés előtt személyesen nem tud meggyőződni a vásárolni kívánt termék műszaki paramétereiről, tulajdonságairól, a döntéshozatalhoz szükséges jogai korlátozottak. Így az elállási jog gyakorlása független az átvétel módjától. A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat."
Sk8erPeter