Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Potrien

    senior tag

    válasz berek21 #6471 üzenetére

    Nem.
    A T- app miatt csak telefonáltam velük.
    Akkor még egyszer leírom ,látom nem figyeltél.
    Számomra, fontos ,hogy a szervíz ban megbizzak, gyorsak legyenek, jó indulatuak,a hozzáállás, és a szaértelem nagyon fontos, és ügyfélközpontúság.
    Legyen hozzá alkatrész, és elérhető árban legyen.
    A gyártó hosszú távon (min 3-4év fejlessze a készülék szoftverét,javítsa annak hibáit)
    Legyen a termék kiváló minőségű,láttszon rajta ,hogy mindenre kiterjedt a figyelmük a tervezésekor.(jó hír hogy ez nagyjából sikerült nekik)
    Állandó minőségü összeszerelés(minőségbiztosítás)---ezen még dolgozhatnak bőven a lenovonál.
    Átlagosnál nagyobb értékvesztés(hiába a piac, beállítja az árat ha valami nem 100%.

    Mivel ezeket nem láttam , így másik telefonra váltottam ,amiben idáig nem csalódtam.

Új hozzászólás Aktív témák