Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaCS_70

    félisten

    válasz pokmky #123 üzenetére

    A Müszi a tökéletes reklám iskolapéldája. Olyannyira, hogy tanítják is. Fillérekből, két óra alatt elkészítették, és országosan ismertté, sőt, beszédtémává tett egy addig tökéletesen ismeretlen céget.

    Egyébként sajnos tudomásul kell venni, hogy nem az élvezetes reklámok a jó reklámok, hanem azok, amelyek megragadnak az emberek (akik többsége bizony nem atomfizikus) tudatalattijában.

    Régen dolgoztam az O&M-nek, akik mégiscsak a reklámipar egyik csúcscége. Ott magyarázta az egyik nagy guru, hogy egy csomó díjnyertes, közönségkedvenc, méregdrága reklám nem produkál értékelhető mértékű értékesítési többletet, a faék egyszerűségű, német típusú rettenetek meg általában működnek.

    A teljes kép persze ennél összetettebb, de rövid távon ez így működik.

    MaCS

    [ Szerkesztve ]

    Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

Új hozzászólás Aktív témák