- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Autós kamerák
- Fujifilm X
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- 3D nyomtatás
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
djculture
félisten
Hát az biztos hogy nem az van mint annak idején az amd xp esetén hogy nem tudta az sse2 és nem egy program főleg játékok dobtak egy errort vagy kiirták hogy nem támogatott hardver. Most még az első AVX-et se nagyon használja semmi főleg nem így hogy csak arra van megirva valami.
De a cpu fejlesztés is megakadt, mert már egy jópár éves INTEL Core i7-2600 3.40GHz 1155 foglalatú proci is elég bármire ezek az újabbak meg a vakvilágba kihasználatlanul hozzák be a fejlesztéseket. Papir alapon nagyon jól mutat a sok plusz támogatás..
[ Szerkesztve ]
-
Meteorhead
aktív tag
Én nem tudom, hogy honnan veszed, hogy a Flash GPU gyorsított, mert én még nem láttam olyat. Asszony gépén (Core i3-2XXXX + HD6750) akármelyik Firefox oldal, amin ugyanaz a trágya Adobe Flash fut, mint az összes többin, 25-50%-on pörög a CPU a tetű sok banner miatt. Ennyi erőforrással PixelToaster-ben rajzoltam 800*600-ban CPU-val. Ami Flashes játékokkal játszottam én eddig (GemCraft, Bloon Tower Defense és társai) azok is mind CPU limitesek, méghozzá elég korán azok lesznek. Nem tudom elképzelni, hogy egy 1000-2000 ágenst futtató tower defense játék CPU limites tud lenni a saját Core i7-es gépemen, ha nem CPU-ból tolná skalárban a rajzolást. Arról meg, hogy milyen gyakran omlik össze, arról meg ne is beszléjünk.
Az olyan játékokat, mint a GemCraft és a BTD is rég WebCL és WebGL-lel kéne írni, mert 2000+ collision detectiont már rég nem a CPU-n kéne tolni. Ugyan a webes felületét nem ismerem ezeknek (WebGL-t már láttam), de annyira nem lehet halálos, hogy ne lehessen megírni benne egy ilyen szintű játékot.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Építő/felújító topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Lopják az LG akkutitkait
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Xbox Series X|S
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...