Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Meteorhead
aktív tag
válasz Meteorhead #19 üzenetére
Mielőtt valaki felvenné, inkább mondok a találóbb hasonlatot.
Hiába lehet az ezermester kombináltfogóval csavart húzni, lehet hogy csavarkulccsal érdemesebb próbálkozni.
Az AVX állati hasznos azokra a feladatokra, ahol relatíve kevés vektoros műveletet kell nagyon kis késleltetéssel elvégezni (latency optimized core), vagy annyira hektikus a feladat, hogy a GPU összepisilné magát tőle. Akkor kell AVX. Egy 800*200-as Flash banner egy weboldal tetején az nem ilyen feladat. Azt már évek óta WebGL-lel kéne tolni, vagy ha nem ért hozzá az ember, akkor HTML5 animációkkal amit van esélye gyorsítani a böngészőnek. De el kéne felejteni a Flasht, méghozzá villámgyorsan. (pun intented)
[ Szerkesztve ]
-
Meteorhead
aktív tag
Én nem tudom, hogy honnan veszed, hogy a Flash GPU gyorsított, mert én még nem láttam olyat. Asszony gépén (Core i3-2XXXX + HD6750) akármelyik Firefox oldal, amin ugyanaz a trágya Adobe Flash fut, mint az összes többin, 25-50%-on pörög a CPU a tetű sok banner miatt. Ennyi erőforrással PixelToaster-ben rajzoltam 800*600-ban CPU-val. Ami Flashes játékokkal játszottam én eddig (GemCraft, Bloon Tower Defense és társai) azok is mind CPU limitesek, méghozzá elég korán azok lesznek. Nem tudom elképzelni, hogy egy 1000-2000 ágenst futtató tower defense játék CPU limites tud lenni a saját Core i7-es gépemen, ha nem CPU-ból tolná skalárban a rajzolást. Arról meg, hogy milyen gyakran omlik össze, arról meg ne is beszléjünk.
Az olyan játékokat, mint a GemCraft és a BTD is rég WebCL és WebGL-lel kéne írni, mert 2000+ collision detectiont már rég nem a CPU-n kéne tolni. Ugyan a webes felületét nem ismerem ezeknek (WebGL-t már láttam), de annyira nem lehet halálos, hogy ne lehessen megírni benne egy ilyen szintű játékot.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen videókártyát?
- Energiaital topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Synology NAS
- OLED TV topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Yettel topik
- További aktív témák...