Hirdetés
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolee5016
őstag
válasz Tikakukac #14 üzenetére
egyszerű a válasz
az alépítmények (sínpár) fiatalabbak voltak azzal a 30-40 évvel.....hiába flörtölünk,meg csókolunk....(flirt-kiss)
ha nem tud menni a modern technika...kb a 424-es vegyesvonatok kivételével az M40-41-61-62 es dízelek V43-V 63 átlagsebessége sem volt rosszabb vagy talán jobb is néhol
..az 1-es kirakatvonalon még minden okés....a Gysev összekapta magát Szhelyig..a MÁV pest környéke 20km ig talán talán korszerűsiti a pályát de tovább kb 0....
Tehát ferrari vs földút tipikus esete...inkább lassabban nehogy az új technika is lehidaljon idő előtt[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
zolee5016
őstag
válasz zolee5016 #16 üzenetére
még egy fontos szösszenet
a pályát nem elég újraépíteni....(az is egy fontos dolog,hogy a sínek is vének....aki teheti nézze meg nyugodtan a közelébe fekvö sinszál nyakán lévő feliratot...kb alig van fiatalabb a "diósgyőr 1974-5-6-7-8-"nál........kb 45 év)
az akkor 70km/h -100km/h-ás sebességre tervezett pályák ujjáépítve sem,vagy alig felelnének meg a 160- 200as sebességre (pl IC+)
:javarészt szűk ívek,alulméretezett váltóegységek,nem megfelelő ívtámasztású,ívsugarú pálya...ez elég indok[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
zolee5016
őstag
válasz Tikakukac #27 üzenetére
Szerintem kb felfoghatatlan az az összeg ,amivel kikecmeregne a MÁV a lekvárból...
Kb újra kellene indítani az 1958-1980 közötti nagy programot.Nem vicc nem lesz itt 3-5 éves ciklusba semmi komoly előrelépés,vagy csak kis távon
A megoldás hosszútávú..
Struccpolitika van most ,nem tudom nem fáj...
Olcsóbb venni pár modern szerelvényt,pár mozdonyt,betárazunk IC+ból,és egy pár évig csend lesz...[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
zolee5016
őstag
válasz Tikakukac #29 üzenetére
Ezt mi nem láthatjuk...mármint a pénzt....
Valószínűleg a modern magyar vasutat se fogjuk...
Háttéripar 0
Kohászat ahol megbízható sinszál készül nincs
Bányarendszer ágyazatolási kabicsoláshoz nincs
Emberi forrás (amit anno a honvédség is adott) nincsen
Pályaépítő modern gép ( nem 30 éves Presser Pneumat) nincs
Nem szívesen írom le de az az 50 év nem is olyan barokkos túlzás.Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Politika
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Steam Deck
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Escape from Tarkov
- Yettel topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia