- OLED TV topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- GoPro Topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Házimozi belépő szinten
- Milyen SSD-t vegyek?
- Autós kamerák
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolee5016
őstag
válasz Tikakukac #14 üzenetére
egyszerű a válasz
az alépítmények (sínpár) fiatalabbak voltak azzal a 30-40 évvel.....hiába flörtölünk,meg csókolunk....(flirt-kiss)
ha nem tud menni a modern technika...kb a 424-es vegyesvonatok kivételével az M40-41-61-62 es dízelek V43-V 63 átlagsebessége sem volt rosszabb vagy talán jobb is néhol
..az 1-es kirakatvonalon még minden okés....a Gysev összekapta magát Szhelyig..a MÁV pest környéke 20km ig talán talán korszerűsiti a pályát de tovább kb 0....
Tehát ferrari vs földút tipikus esete...inkább lassabban nehogy az új technika is lehidaljon idő előtt[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
szipipeti
csendes tag
válasz Tikakukac #14 üzenetére
Egy éve körül volt, hogy valami vasuti "szakit" megkérdeztek, hogy hogy van az, hogy 1846-ban átadott Budapest - Vác vonalon a menetidő (10 perc pihenővel) 59 perc volt...
Ma mennyi?
Mocskosul sokat fejlődött a "királyimáv"...Egyébként a válasz az volt, hogy "ma is ugyan annyi a távolság a két város közt mint 1846-ban"
-
zolee5016
őstag
válasz Tikakukac #27 üzenetére
Szerintem kb felfoghatatlan az az összeg ,amivel kikecmeregne a MÁV a lekvárból...
Kb újra kellene indítani az 1958-1980 közötti nagy programot.Nem vicc nem lesz itt 3-5 éves ciklusba semmi komoly előrelépés,vagy csak kis távon
A megoldás hosszútávú..
Struccpolitika van most ,nem tudom nem fáj...
Olcsóbb venni pár modern szerelvényt,pár mozdonyt,betárazunk IC+ból,és egy pár évig csend lesz...[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
zolee5016
őstag
válasz Tikakukac #29 üzenetére
Ezt mi nem láthatjuk...mármint a pénzt....
Valószínűleg a modern magyar vasutat se fogjuk...
Háttéripar 0
Kohászat ahol megbízható sinszál készül nincs
Bányarendszer ágyazatolási kabicsoláshoz nincs
Emberi forrás (amit anno a honvédség is adott) nincsen
Pályaépítő modern gép ( nem 30 éves Presser Pneumat) nincs
Nem szívesen írom le de az az 50 év nem is olyan barokkos túlzás.Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---