- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Milyen egeret válasszak?
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Hobby elektronika
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
kikikirly
senior tag
válasz kikikirly #10 üzenetére
Visszatérve a drága licencre, nem lehet azt mondani hogy ez egy jól működő megoldás.
Oké hogy egy játékból relativ sók pénzt tudnak behúzni,de ha egy cég hajlandó ezt megfizetni,aki ráadásul nem futószalagon gyártja a játékokat.
Prohardveres cikkek alapján,nem kevés pénzből készült el a motor,befektetők szeretnék viszontlátni a pénzüket, ennek így mi értelme???[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz kikikirly #10 üzenetére
De van. Rengeteg. Például van egy csomó olyan fény a játékokban, amelyek nem vetnek árnyékot, és ez egészen szürreális, a valóság nem ilyen. A réjtrészinget addig felesleges figyelembe venni, amíg csak effektekre használjuk. Majd 15 év múlva ki tudja váltani a raszterizálást, és akkor lesz haszna a fénykezelésre is, többek között az emberi bőr felületét is egészen jól lehet majd megjeleníteni, nem kelt majd plasztikus hatást.
A gyakorlatban mindenkit az érdekel, hogy mennyire sok shadow casting fényforrással lehet dolgozni, mert minél kevesebb vethető be egy jelenetben, annál több lesz az az utómunka, amivel ezek hiányát valahogy el lehet fedni. És ezek bizony drága munkaórák ám.
A töltényhüvelyek a DX12 előtt sem jelentettek igazi problémát. Instancing mellett kezelhetők. Nincs különösebb technikai akadálya annak, hogy megmaradjanak a törmelékek a pályán, ha van elég memória.
Már kiadtak hármat (Aots+önálló kiegészítő, Star Controll). A Stardock további 7-et készít. A Nitrous 2-re az Oxide VR játékot csinál.
A fő cél azonban nem a játék, mert kevés pénzt tudnak rajta keresni. A fő piac a Google, Amazon, Microsoft, hogy licenceljék a cloudjukba a technológiát. Ma már pusztán szimpla motort fejleszteni nem nagy üzlet. A Unity letarolta a piacot, a többiek pedig hiába próbálkoznak, nem igazán ebből élnek meg. Ezért csinál az Oxide olyan dolgot, amit még előttük senki: alapjaiban cloudra tervezett leképezőt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Python programozás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Autós topik
- Milyen egeret válasszak?
- DIGI Mobil
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Synology NAS
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING 11GB GDDR5X 352bit (11G-P4-6696-KR) Videokártya