- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házimozi belépő szinten
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen RAM-ot vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Autóhifi
- OLED TV topic
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ezekiell
veterán
válasz Elektrosokk #3 üzenetére
Senki sem lehet tökéletes.
Ez tény, de itt azért ennél kicsit talán többről van szó, nem?Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
3.Aragorn
addikt
válasz Elektrosokk #3 üzenetére
Ezeknek az autóknak az előállítása azért messze nem környezetkímélő. Az oké hogy az autó maga ott nem füstöl ahol majd használják, viszont a gyár annak környezetében koncentráltan szennyez. Ez ellen tiltakoznak, egyébként jogosan.
Nem minden vándorút céltalan...
-
nevemfel
senior tag
-
#54625216
törölt tag
válasz Elektrosokk #3 üzenetére
"Környezetvédelmi csoportok tiltakoznak a környezetkíméló autókat gyártó gigagyár ellen. oké. "
Értsd: német autógyártók által gründolt / szponzorált szervezetek igyekeznek adminisztratív eszközökkel lassítani a munkát.
Ez amúgy bevett gyakorlat errefelé is.
Amikor arról hallunk, hogy az Alsóbivajbasznádon az elkerülő út engedélyezése másfél évet csúszik, mert egy helyi környezetvédő szervezet betámadta az útvonal tervet a bíróságon, valójában arról szól a sztori, hogy a közbeszerzést megnyerő cég nem tudja időben elkezdeni a munkát, így alapított egy környezetvédő egyesületet és azzal lassíttatja az engedélyezést, hogy elkerülje a kötbér fizetést.[ Szerkesztve ]
-
Polllen
nagyúr
válasz Elektrosokk #3 üzenetére
2 konkrét példa van a cikkben, hogy mi a kifogás.
"A környezetvédők azt állítják, hogy a Tesla még mindig képtelen volt kielégítő választ adni arra, hogy milyen óvintézkedésekkel akadályozza meg a súlyosan mérgező gázok gyárból történő megszökését."
Azt is mondják, hogy a Tesla megváltoztatta a dokumentumokat, hogy akkumulátorcellákat is gyárthasson – ehhez azonban nem szerezte meg a szükséges engedélyeket.
Az első kifejezetten hatással van a környezetre, a másodiknál meg valószínűleg más specifikációknak is meg kell felelniük.Ha valósak a problémák, akkor tiltakozzanak csak és vizsgálják ki. Bár erősen wtf helyzet az, hogy a gyár ideiglenes építési engedélyt kap úgy, hogy veszélyes gázok kezelésére még nincs meg minden terv... Majd lesz valahogy...
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
D.Va
senior tag
válasz Elektrosokk #3 üzenetére
Csak nem a Volkswagen+Mercedes+BMW+Többi német autógyár van a Környezetvédelmi csoportok mögött? Nyilván úgy kell a hátukra németbe egy Tesla gyár mint egy falat kenyér, pont a német prémium márkák ellenfele a Tesla árkategória.