Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Vesa #21 üzenetére

    Köszi, javítva.

    Az NMS-hez majd alkalmazásoldali javítás kell. Ezen dolgoznak a fejlesztők, az NV is adott nekik egy rakás GeForce-ot nemrég. Úgy néz ki, hogy a GeForce-ra való optimalizálás részben kimaradt, aminek az okát nem tudni, de mivel a Beyond update-et kizárólag Radeonon írták meg, így utólag hozzá kellett volna igazítani a kódot a GeForce-okhoz. Legalábbis ez a szokás a Vulkan fejlesztéseknél, mert fejleszteni Radeonon sokkal célszerűbb az RGP+Renderdoc miatt, ez a párosítás ugye GeForce-on nem elérhető, de utólag lehet profilozni az NV hardvereire, tehát ebből nem szokott gond lenni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Vesa #32 üzenetére

    Az egy dolog, de a fejlesztéshez más kell. A Vulkan címeknél a Renderdoc az egyik kritikus debug eszköz, aminek csak Radeon GPU Profilerrel van interoperabilitása. Óriási előny a fejlesztésnél, ha valami furcsaságot látsz a debugnál, akkor abból kapsz egy RGP profilt, vagyis a problémás események azonnal megtekinthetők az egyik programból a másikba ugorva. Nem mindegy, hogy átláthatatlan mennyiségű eseménynél manuálisan keresed ezt ki, vagy gombnyomásra ugrassz.

    Ezt egyébként simán meg tudná oldani az NVIDIA is, mert a Renderdoc egy nyílt forrású program, aminél aztán bármilyen nyílt forrású profilozóval biztosíthatnak interoperabilitást, de az NVIDIA a saját profilozóját nem akarja megnyitni. Így viszont hátrányban vannak a Vulkan fejlesztéseknél, mert GeForce-ot csak az utolsó szakaszban látnak a játékok.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák