- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
"Lásd suzuki aki egy biztosító társasággal szerződött le és minden eladott turbós autó után fizet a biztosítónak 140eFt-ot és így tud vállalni 10 évet a motorra, váltóra, turbóra. Természetesen annyival drágábban is tudod megvenni, mint eddig, mert beépítették az árba."
Ez önmagában nem gond. Ennyivel többet is ér az autó, mivel javítás esetén sokkal nagyobb lenne a számla.
A garanciális szolgáltatások átlagos költsége eddig is bele volt kalkulálva az árba. A hosszabbért nagyobb a kalkulált összeg. Nyilván a gyártók közötti verseny okán, nem lehet túlzottan magas többletet kérni a megnövelt garancia idejéért. A gyártási minőségnek is javulnia kell.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!