- Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
- Antec kirakatház Lian Li zöngével és egy csavarral
- Újabb inteles VGA került elő a Biostar hátizsákjából
- Belépőszintű játékos headsetekkel bővült a Corsair kínálata
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
ph A háromféle változatban készülő, egyoldalas típus simán megugorja a 6-7 GB/s-os sebességszintet.
-
5G-s verzió is készül a Realme C65-ből
ma Ha itthon is kapható lesz, valószínűleg a modernebb adatkapcsolati képességekkel bíró verzió érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Na ma megküzdöttem a rádióval.
Egyrészt, mert nem kapcsolt ki mikor levettem a gyujtást (csak be kellett állítani, mert 20 perc késleltetésre volt rakva)
Másrészt nem akatta lejátszani a pendriveom, amit az előző 3 autóm igen.
A pendriveot le kellett formázni fat32-re mindent alapértelmezetre állítva és innentől minden ment neki, mappában, közvetlen a driveon...
4db hangfal van, elég hangosan tudnak szólni, de tisztán csak alacsony hangerőnél, tudnak némi basszust, mindennek inkább a közepét, szódával elmegy kategóriaEladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
-
Chaser
titán
digitklímának utána nézhetnél ( : tetszik ez a dög, én is gondolkodtam jövőre újon - egyébként használtat is ki lehet fogni, egyhez volt is szerencsém, de az ellenőrzött forrásból volt, és a rettegett p206 ( : 15 évesen, azóta sincs semmi baja az új gazdijánál, ls még mindig 5 évesnek néz ki kb de olyan esetről is tudok mikor emberke megkapta az új autót, pár km után leállt egy kereszteződésben :d az már nics meg melyik gyártóé volt -
anno akartam venni egy fiatot, sztem pont ennek vmelyik régebbi testvérét, csak épp bebuktam az összes pénzem ( : ezek tetszenek leginkább meg a peugetból néhány - nem érdekel h sz@rolasz/sz@rfrancia:d -_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Chaser
titán
láttam ezt a motort ismered, de listában most néztem, 1,6-os automatával is árulják, azt is ismered? ami a tiedben van az tényleg kiforrott történetnek tűnik, engem automata jobban vonz
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
-
-
-
Chaser
titán
válasz Luck Dragon #54 üzenetére
Nem ertek hozzajuk egyaltalan, nem erdekel ez a resze a kocsinak ezert nem is astam magam bele soha, de ha ez mellett dontunk minden info jol jon, ha annyira elterjedt es bevalt mint ez az 1,4es manual kombo akkor nagy gond nem lehet, de ha nem akkor nem rizikoznek vele
Szerk:
sh4d0w
1,2-es az semmikepp nem erdekel, 1,4 mar oke, de az igazi 1,6 es automata lenne
A 206-ban 1,9 hdi v tdi volt, benzinesben az 1,4 korul lehet, annak volt dinamikaja rendesen, de tomegben biztos kevesebb is mint ez[ Szerkesztve ]
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Nem tudom most melyik motorra gondolsz, mert benzinben 1,4 szívó 95 ló és 1,4 t-jet 120 ló van(2007-től s bravoban), dieselben van 1,3 multijet 95ló és 1,6 multijet 120ló (2008-tól a bravoban)
Mindegyik kiforrott motor[ Szerkesztve ]
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
-
Valóban van, de listázva nem találtam
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
-
-
Gézengúz
addikt
-
Ez egy állítólagos megbízható japán váltó a Toyota kezei közül.
Nagyon sok teszt és leírás van Török oldalakon. Érdemes utánanézni ha egyszer aktuális a dolog.Van egy emlékezetes cikk, bár nem találom. Hogy egy taxivá alakított 1.6-AT kombó ami épp fentebb említett, milyen körülmények között használják és hogy bírja. Ha jól emlékszem a három év alatt 120,000 futás teljesítményt kapott. 70% város tette ki.
Ha megtalálom belinkelem.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Nem tudom, majd megnézem.
Ez a számítás több sebből vérzik, egyrészt elfelejt számolni az első használt focus árával és, hogy az mennyivel volt több, mint az önereje buta úrnak, most nem 11% a thm, hanem 6- 8%
Nem kapsz infláció felett 3%-ot, konkrétan 1% kamatot adnak.
Ez az autó nem 5,2M, hanem csak 3,75M. És nem áll szándékomban 5év múlva lecserélni.
A kia ceedet 3,1M vettem és 5 év múlva 2M adtam el (született gyerek, az meg csak 3 ajtós volt) ez 1,1M bukta, Ő ennyi idő alatt 3,55M buktával számolt a focusnál.
A használtnál 80eFt + költség+ 500eFt bukta 5 év alatt 900 eFt tehát mindössze 200eFt a különbség.
Meg én kp-re vettem az autókat.
Nagyobb értékű autóknál jobban kijön az okos/buta úr.
A piac változásaival sem számol. Már most nem kapsz szívóbenzonest csak elvétve. Suzuki vitara-nál pl azt eredményezte, hogy az 1,6 szívót kivezeték és 1.0 t lett helyette, hogy a használt 1,6 drágább az újkori áránál, vagy 2 évesen is csak párszáz bukta van.[ Szerkesztve ]
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
-
8th
addikt
Nem csak ez, olvass bele a többi cikkébe is. Sok számítása több sebből vérzik.
A használt cipő - új cipő hasonlatod tökéletesen helytálló. Ha valaki megengedheti magának, hogy új autóba üljön az tegye meg főleg akkor ha eladáskor közel ugyanott lesz az ember mint ha egy használtat vett volna. Nem is kérdés. -
Persze a használatra vett autó sose lesz jó befektetés, költségesebb dolgot nem nagyon lehet venni
Itt vidéken muszáj, sőt, páromnak is van autója (igaz azt örököltük) munkába járni és gyerekért menni a bölcsibe.
Nem tudjuk egy autóval megoldani, mert nekem meg folyamatosan kell az autó a munkámhoz.
A másik dolog meg, ha senki nem venne új autót, hogyan venne okos úr használtat[ Szerkesztve ]
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
-
A linked régen volt frissítve.
Talán az is közrejátszik, hogy a mai kamatok mellett borul a számolás eredménye.Én 2017 júliusában vásároltam egy új városi autót magamnak.
A járműmegvételéhez szükséges hitel 7.730 euró volt, három éves futamidővel.
A kamat 58 euró 57 cent. Nem havonta, nem évente hanem összesen, mert 0,49%-ra kaptam meg a hitelt.
Ez az összeg, egy kétszemélyes ebédre sem feltétlenül elegendő egy jobb étteremben.A másik, talán érdekesebb kérdés, az évenkénti elszenvedett értékvesztés.
Ennek kettő megközelítési van.
Lehet konkrét összeget számolni vagy a vásárlási érték százalékában meghatározni.
Az utóbbi akkor jó, ha egy jármű kiváló értéktartását akarják kihangsúlyozni.Németországban az összegszerűen legkevesebb bukást a Dacia biztosítja. Gyakorlatilag a legolcsóbb autókat gyártják. Egy értéktartó luxus autó, néhány év alatt többet veszít az értékéből, mint egy új Dacia ára.
Nyilván mindenki maga dönti el, hogy az igényei és lehetőségei hova pozicionálják az autóvásárlását.
Ezen esetben lehet számolni, hogy mi az okos és mi a buta megoldás.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
válasz Hieronymus #69 üzenetére
+1 nem lehet egy sablonnal számolni, és folyamatosan változik a piac is. Most a szívóbenzines használt autók drágábbak a velük egyidős dieseleknél, amik 1-1,5M Ft drágábak voltak új korukban.
Márkánként is nagy a szórás suzuki, toyota, honda, kia, hyundai, dacia... nagyon tartja az árát, de ezek alapból is olcsóbbak a premium márkáknál, tehát alapból kisebb a bukta...
Úgy látom nem tudunk leszakadni az új vs használt témáról hiába kértem[ Szerkesztve ]
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
-
Na ezt az új vs használt flameet szeretném lezárni, ezt a blogot azoknak csináltam, akik szeretnének/ gondolkodnak ilyen autón, de nem találtak róla infót, mindenki vegyen azt amit jónak lát, én senkit nem fogok rá, vagy lebeszélni/B]
[ Szerkesztve ]
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
-
Chaser
titán
válasz Luck Dragon #65 üzenetére
itt az állítólagos nekem kevés lesz, nem szeretnék gtk-t venni ( : de majd jövőre beleásom magam
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
-
Chaser
titán
az oké, 5 év után a kérdés karbantartani mindent kell, az nem mindegy mennyibe kerül, a p206-nál is alapból cserés a hátsó futómű és híd együtt 120-150e km közt,, de nem fél milliós kategória
ha meg már lúd legyen kövér - automata -, de majd jövőre eldől_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
-
-
válasz Hieronymus #77 üzenetére
Pár éve még 2-3 évnél többet senki nem adott garanciát.
Ez is egy marketing fogás.
Amúgy meg ha többet vállalnak beépítik az árba. Pl. A tipo 3,59M a kia 4,5M az alap ára, ok picit jobban felszerelt, de kisebb.
Lásd suzuki aki egy biztosító társasággal szerződött le és minden eladott turbós autó után fizet a biztosítónak 140eFt-ot és így tud vállalni 10 évet a motorra, váltóra, turbóra. Természetesen annyival drágábban is tudod megvenni, mint eddig, mert beépítették az árba.
És igen, pont ezért csinálják, hogy elhitessék, hogy velük jobban jársz, mert nem romlik el.
Nekem ugye kia ceed, hyundai i30 és i20 volt ezelött.
Sokkal hangosabbak voltak, mint a tipo, a motort nem is, de a kerekeket nagyon lehetett hallani. Ez mellett mindegyikben nyisszogott valami, ez a tipo sokkal merevebnek tűnik és az úthibákon is simában megy át. A belső anyaghasználat is csak egy kicsivel volt jobb, az i20-ban konkrétan nem volt semmivel sem jobb, de az ugye B szegmens.
A kopó alkatrészekre azoknál is csak 2 év van, a fő alkatrészekre van több.[ Szerkesztve ]
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
-
"Lásd suzuki aki egy biztosító társasággal szerződött le és minden eladott turbós autó után fizet a biztosítónak 140eFt-ot és így tud vállalni 10 évet a motorra, váltóra, turbóra. Természetesen annyival drágábban is tudod megvenni, mint eddig, mert beépítették az árba."
Ez önmagában nem gond. Ennyivel többet is ér az autó, mivel javítás esetén sokkal nagyobb lenne a számla.
A garanciális szolgáltatások átlagos költsége eddig is bele volt kalkulálva az árba. A hosszabbért nagyobb a kalkulált összeg. Nyilván a gyártók közötti verseny okán, nem lehet túlzottan magas többletet kérni a megnövelt garancia idejéért. A gyártási minőségnek is javulnia kell.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
sanzi89
addikt
Gratula az autóhoz! Mi kb. egy éve vásároltunk 4.2 millióért egy Tipo Sedan Open Edition-t pár extrával (digitális klíma, téli kerékszett meg pár apróság). Idáig 10.000 km-t raktunk bele, de sajnos vannak hibák a kocsival.
- Az automatikus csomagtérajtó nyitás nem mindig működik. Garanciában cserélték már a gázrugót, de ugyanúgy rossz. Olyan, mintha a mechanika alapból szar lenne, a holt ponton nagyon nehezen lendül át.
- A szellőztető rendszerben valami zörög, olyan ventilátor csapágy hangja van. Nagyon zavaró, folyamatosan ciccereg. Kétszer vittük már vissza garanciába, csináltak vele valamit, 1-2 napig jó volt aztán ugyanolyan szar. Januárban visszük vissza megint, ekkor már elvileg cserélik a komplett egységet, bármi is legyen az.
- A beltér is lehetne jobban összerakva. A kormányon a tempomat vezérlő panelje minden gombnyomásra recseg, az összes ajtó behúzón érezni az ajtó becsukásakor, hogy mozog az ajtóhoz képest egy keveset, valamint ha dimbes-dombos, rossz úton megyünk az autóval, akkor az ajtó szigeteléseknél nyikorog az egész kaszni. Mintha csavarodna össze-vissza, ezért elmozdul az ajtó, ami nyeszteti a gumitömítéseket, ami kiadja a hangot.
Mi 13 éves korában cseréltük az előző autónkat (Fiat Albea) amit szintén újonnan vettünk, ezt is kb. ennyi ideig tervezzük használni. Kívülről a mai napig nagyon tetszik, vezetni is jó, de ezeket a nyikorgásokat, recsegéseket nehezen tűröm. Egyelőre hordom szorgosan vissza garanciába, remélve, hogy megjavítják.
A céges Ford Fiesta és Skoda Fabia sem jobb, azok is zörögnek, zajosak. Ezek a belépő kocsik ilyen rosszak volnának?[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
-
Chaser
titán
válasz Hieronymus #77 üzenetére
mindegyik típusra 5 évet vállalnak, normál váltósakra is, szóval ez sokat nem mond el az automata váltóról - persze úgy lenne korrekt, ha már az árán is erősen meglátszik, garancián is látszódjon, no de hát ez van -
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Szia! A sedan tudtommal még a régebbi platformra épül, mint az 5 ajtós és a kombi, ez egy nagyon merev ~80% nagy szilárdságú kasztni. Én pont azt vettem észre, hogy nagyon merev. A csomagtartó hibád nem érint szerencsére, ez ugye 5 ajtós alapból nem nyílik fel, csak kinyílik 2 gombnyomásra. A venti mondjuk elég hangos a 2. Fokozat felett
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
-
#90088192
törölt tag
Csak egy kosza ötlet tudom mar mindegy mert megvetted:
A malomkerék miatt úgy pattog az úton ahogy azt sejtem, és amit írtál a gerinc sérvedről, hat nem tudom összerakni.
Asszonykámnak egy Ford Fiesta(WQ) jutott, neki is 16" felnik vannak fenn, de a varosba nem lehet benne megmaradni pedig elég jó utak vannak és nekem sincs semmi komoly bajom a hátammal.
Volt KIA RIO is na arról ne beszéljünk mert az ülések egyszerűen katasztrofálisak voltak egy 1000km oda meg 1000km vissza úton gyakorlatilag teljesen beállt a hátam(Nem én vezettem ez volt a vicc), mondom úgy hogy lenyomtam nem kevés kilométert egy Toyota Hiace-el.A legkényelmesebb autóm talán a Holden Commodore volt, de lehet a Mitsu Magna(3db is volt 3 különböző évjárat)
Ezert nem teljesen értelek, értem hogy pénz, de ha mar megvan a baj a hátaddal, akkor ez nekem így furcsa
-
válasz #90088192 #85 üzenetére
Mondjuk a fieszta egy kategóriával kisebb, arra max 15" is elég
Ez jobban rugózik a 16"-al, mint az i20 a 15"-al, és az i20 jobban rugózik, mint a rio(mentem rióval is, a kia a sportos vonal, ezért az mindig keményebb, mint a platform társ hyundai. A ceed is sokkal keményebb volt, mint az i30.
Ami érdekes az i20-ba beültem fájós háttal és annyira jól tartott, hogy elmúlt a hátfájásom, a kia carensbe (az van faternak) utasként meg megfájdul a hátam
Most toltam egy 150 km egapot és pihenten szálltam ki.Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
-
Viszlát
addikt
A EuropCar kölcsönző szerint ez a verda ugyanaz a kategória mint a VW Golf, nah, náluk sem kell többet bérelni, míg élek nem felejtem el azt a durván 2000km-t amit volt "szerencsém" egy ilyenben megtenni. Ennél többet nincs értelme írni egy már meglévő autóról, neked viszont jó sok problémamentes kilométert kívánok vele.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
-
zoo8800
veterán
Itt is gratula a járgányhoz!
A kommentekhez pedig sok kitartástBtw. 5M körül lehet kihozni egy új, fapad Golfot, nem 5,8-ért.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Köszönöm!
Én listaárat néztem, meg használtautó-t.
De most is az a trend vw-nél, hogy az alapban sz@r az ülés, és magasabb felszereltséggel raknak bele jobbat, akkor kenjék a hajukra az alapot.
Skodában is (2006 fabia kombi) és golf 4ben is 5km alatt fáj a hátam, Siófokra átugrok és úgy kászálódok ki (30 km)
Hosszabb út meg felér egy kinzással.[ Szerkesztve ]
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
-
Viszlát
addikt
Nincs túl sok jelentősége, de a kölcsönzők kicsit másként kategorizálnak. Az általában értett kategória kétfelé van bontva, az olcsóbbik az "Opel Astra és hasonló", ebbe beleférnek a méretkategória legolcsóbb példányai is mint ez a Fiat például. A másik a feláras "VW Golf vagy hasonló", itt szűkebb a kör, általában Toyota-t szoktak még adni.
Szóval a méretkategória egyik leggyengébb modelljét adni amikor kifizetted a felárat, nem voltam boldog na. A kölcsönzős meg még neki is állt hőbörögni, hogy semmi különbség a két autó között sem képességekben, sem minőségben.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
-
426os
őstag
Jeep Renegade-ben találkoztam ezzel az E-torq motorral. Súlyra hasonló a két autó, a Jeep-nek szerintem a légellenállása rosszabb. Szerintem gyenge volt és sokat fogyasztott (9-10l/100km), de ez javarészt autópálya volt 140-150 körül, manuális váltóval.
Mintha rémlene valami negatív dolog ezzel a motorral kapcsolatban (a fentieken kívül), de most hirtelen nem találtam semmi infót.
Kisza25 felhasználási módjára tökéletes az 1.4 16v, de egyébként az 1.4 t-jet a korrekt motor a Tipoba. Félni sem kell tőle, az alap ugyanaz, csak van rajta egy turbó is (nem elromlós, tartós darab)..
-
Stanlee
őstag
A nemet Sixt, Hertz es Avis flottajaban is lattam mar Tipo-t. Altalaban a CCMR, CDMR amiben eleg furcsa autokat is kiadnak, CLMR, CXMR amibe a Golf vagy mas, dragabb vagy jobban felszerelt kompaktok is be vannak sorolva.
Azert az elegge meglepett, amikor Ferihegyen a Sixt egy IDMR foglalasra egy szedan Astra-t kiadott, vagy IWMR-re egy Citroen Berlingo-t (ez van most is naluk). Mondjuk az is furcsa, amikor egy IDMR-re kiadnak egy Opel Mokkat, ami szerintem eleg messze van meretben a Mondeo-tol, vagy Insignia-tol, de a kolcsonzos alkalmazott "Dehat ennek magasabb a beltere!" felkialltasa kinyitja a bicskat a zsebemben...
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
Pete55555
addikt
Szép autó ez a Tipo, így csapott háttal is kifejezetten mokány. Nem is gondoltam, hogy ez ekkora, 440L csomagtartó szép.
Balesetmentes km-eket kívánokNekünk még ennek az "elődje" volt az ős Tipo, 1,7D motorral, fapad felszereltséggel. Vagy 20 éves volt már, de motorikusan a világból kiment, csak a rozsda....
Viszont szerettük, mert tágas, kényelmes autó volt....Szeretem leracsniztatni...
-
-
-
válasz Hieronymus #99 üzenetére
"A15"-os kerekkel jobban gyorsul a jármű, a 16"-os kerekkel talán magasabb a végsebesség.": miért?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Le Mans Ultimate
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- iPhone topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Remnant II
- További aktív témák...
- Be quiet! Pure Wings 2 140mm PWM High-Speed
- Ejha! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16Gb 1TB SSD FHD IPS + Táska!
- ELADÓ intel i5-9400f (igény esetén hűtővel)
- GeForce EVGA GTX 1660 SUPER 6GB
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000