Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz oliba #6 üzenetére

    A finomszemcsés preempció nem hókuszpókusz. Arra azért van szükség, mert amíg a grafika kiszámítható, addig a compute nagyon nem az. Az NV évekig azért épített a rajzolási szintű preempcióra, mert kevés tranzisztort visz el és eleve single engine API-k voltak eddig. A VR és a multi engine API-kban viszont a preempció minősége dönti el, hogy a program akadni fog vagy nem. Ezért épít az Intel és az AMD durvaszemcsés és újabban finomszemcsés preempcióra. Lényegesen bonyolultabb a rendszer, de hosszabb távon megéri, mert tapasztalatot gyűjtenek akkora, amikor kell. Ráadásul az Intel és az AMD kedvezőbb helyről indult, mivel eleve RR ütemezést használtak. Az NV FCFS-t használ még mindig.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák