Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz .LnB #26 üzenetére

    Mivel ma is kb. ~30%-kal gyorsabb a Vega 64 egy gyártófüggetlen raytracing programban a Titan Xp-nél, így nyilván nem fog senki padlót azon, hogy még némi gyorsítással is az lesz.
    Azt nehéz meghatározni, hogy az aszinkron compute még mennyit segíthet, mert DirectX 12-ben ugye a sugárkövetést tisztán be lehet rakni aszinkron parancslistába, és ez is a Vega 64-nek előnyös, mert olyan átlapolásra kényszeríti a hardvert, amire a GCN-t tervezték. A Pascal másfajta átlapolást szeret, olyat, ami DXR mellett nem igazán hatékony, bár nyilván ennek a módszernek is megvan a maga előnye, csak nem itt.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák