Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz .LnB #21 üzenetére

    Itt nem az a lényeg, hogy játék vagy sem. A munkafolyamat szempontjából a Luxmark sugárkövetés, tehát olyasmi terhelést fejt ki, amit a DXR. Nem számítanak a hardvernek az egyéb részegységei, mint a setup, a raszterizáló, a ROP, a különböző trükkök. Nyersen az ALU és a sávszél a lényeg, illetve az, hogy az ütemezés szempontjából mennyire hatékony az architektúra a munkafolyamatok aszinkron átlapolásában. Mivel ezekben ismert, hogy a Vega nagyon erős, így természetesen olyan munkafolyamatban, ami ezekre épít, szintén erős lesz, függetlenül attól, hogy milyen API van a szoftver és a hardver között. A driver kérdése itt csak azért lényeges, mert a Radeon kap drivert, míg a Pascal már nem, tehát az AMD innen még némi gyorsítást is be tud iktatni, de ennek mértékét senki sem tudja. Szóval itt nem csodadriverről van szó, hanem egyáltalán a meghajtó jelenlétéről. A fallback layerrel ugyan minden compute shadert futtató hardver kompatibilis, de ilyenkor a Microsoft által kialakított szabványos úton kell dolgozni, ami nem feltétlenül optimális.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák