- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt nem az a lényeg, hogy játék vagy sem. A munkafolyamat szempontjából a Luxmark sugárkövetés, tehát olyasmi terhelést fejt ki, amit a DXR. Nem számítanak a hardvernek az egyéb részegységei, mint a setup, a raszterizáló, a ROP, a különböző trükkök. Nyersen az ALU és a sávszél a lényeg, illetve az, hogy az ütemezés szempontjából mennyire hatékony az architektúra a munkafolyamatok aszinkron átlapolásában. Mivel ezekben ismert, hogy a Vega nagyon erős, így természetesen olyan munkafolyamatban, ami ezekre épít, szintén erős lesz, függetlenül attól, hogy milyen API van a szoftver és a hardver között. A driver kérdése itt csak azért lényeges, mert a Radeon kap drivert, míg a Pascal már nem, tehát az AMD innen még némi gyorsítást is be tud iktatni, de ennek mértékét senki sem tudja. Szóval itt nem csodadriverről van szó, hanem egyáltalán a meghajtó jelenlétéről. A fallback layerrel ugyan minden compute shadert futtató hardver kompatibilis, de ilyenkor a Microsoft által kialakított szabványos úton kell dolgozni, ami nem feltétlenül optimális.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.