Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tyrel

    őstag

    válasz Raymond #4 üzenetére

    Igen az a Rift árcsökkentés gyönyőrűen elérte magyarországot, egy forinttal se lett olcsóbb a hazai boltokban (sőt drágább is) a hivatalos honlap meg még mindig azt mondja hogy nálunk nem forgalmazzák... igaz most már nem is baj, nem igazán futott be így jobb is hogy lemaradtam róla az ára miatt... mondjuk valószínűleg ennek köszönheti azt is hogy nem lett sikeres.
    Nem lehet elkérni 5-800 dollárokat egy olyan eszközért ami még gyerekbetegségekkel (god rays pl.) küzd és alkalmazás is kevés van rá.

    Ez a WinVR (vagy mi neki a neve) viszont akár még meg is hozhatja az áttörést. :K

    P.S.: egyébként a Riftnek az alap ára 500$, de ha a Touch-ot is kéred hozzá úgy már 600$, ebben a WinVR-ben meg 400-ért már benne van ez a touch-szerű controller is ha jól értem.

    A cikk egyébként negatívnak írja hogy ha kiviszed a látómeződből a controllert akkor nem érzékeli, de szerintem ezen túl lehet lépni. Ilyen poénos dolgokat persze nem tudsz vele csinálni, mint mondju khogy leakasztasz a hátadról egy kardot, de ha oldalra kell nyúlnod hogy elérj valamit az nem baj, hiszen nézni is arra fogsz hogy lásd mit akarsz megfogni, tehát végső soron utána fordítod a controllernek az érzékelőt akaratlanul is.

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • Mister_X

    nagyúr

    válasz Raymond #33 üzenetére

    Igen, a motion-to-photon latency a fejmozgásra és az ahhoz való igazításhoz vonatkozik, nem a szemhez. A szemünk túl gyorsan mozog, hogy egy pár lencsével és USB-s szenzorral le lehessen tudni a dolgot - megoldható, csak itt is el kell majd telnie pár hardvergenerációnak, amíg a szemmozgás lekövetése "azonnali" (bőven 20ms alatti) lesz, mert ez egy újabb réteg a mtp latency-n felül, ami erősen rombolhatja a VR élményt. Az ehhez szükséges hardver pedig nem olcsó (nem árt, ha minden szenzor ms pontosan rögzít).

    A cikkben le volt írva, a szem nem egyenletesen mozog, hanem ugrik, nagyon gyorsan. Jelen állás szerint, ha csak a mtp latency-t adjuk hozzá a képlethet, van 29ms, amíg a szem homályos képet fog látni. Persze, nem tűnik nagy kunsztnak, valahol el kell kezdeni, de ez is egy tipikusan olyan mellékhatás, ami a motion sickness-t fokozhatja.

    Túl bonyolult a mi agyunk, hogy ilyen olcsó trükkökkel átverjük.

    "Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

  • Mister_X

    nagyúr

    válasz Raymond #39 üzenetére

    Ettől függetlenül az mtp megmarad és ront a VR élményen (még jobban).

    "Ennel olcsobb trukkel is atverheted az agyat mar most is."

    Ha át tudnánk, nem lenne rosszul senki sem VR használata közben.

    "Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

Új hozzászólás Aktív témák