Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • viragdani01

    HÁZIGAZDA

    válasz ceia #18 üzenetére

    Úgy nézd ezt a hírt, hogy az Egyesült Államokban a Samsung a legnépszerűbb televíziógyártó, jelentős piaci részesedéssel (pl. 2018-ban a piac 33%-át uralták).
    Az Apple-nek az USA a legfontosabb piac, ott van a legtöbb Apple Music előfizető is (kicsivel több, mint Spotify).
    Így, mivel a Samsungnak nincs saját zenestreamingje -- és vélhetően nem is lesz -- az Apple-nek érdeke, hogy ott legyen minden háztartásban a tévén is, hisz a havi előfizetési díjakból több folyik be, mint Apple TV eladásokból.

    Ráadásul az Apple Music (akárcsak az Apple TV+), mint kapudrog is hathat: Tegyük fel, hogy a usernek nincs Apple terméke, de előfizet a streamingre, mert érdekli mondjuk az exkluzív Beats1 rádió adása. Tetszik a usernek, ezért továbbra is fizeti a havidíjat, de vásárol mellé egy iPodot, iPadet vagy más Apple cuccot, mert ki akarja próbálni, hogy az mit tud. Ezen ugye már tudja használni az Apple Payt, iMessage-et, FaceTime-ot, amik exkluzív szolgáltatások, csak almás eszközökre. És ha ezek is tetszenek, esetleg a családja, barátai is használják, bumm, benne ragadt az ökoszisztémában és valószínűleg sokáig lojális vásárló marad, hisz más eszközökön ezeket nem fogja tudni használni.

    Plusz, ahogy Szári is írja, a Samsungnak is megéri ez, hisz exkluzív (vagy legalább limitált ideig exkluzív) feature-ként ezzel még több vevőt magához tud csábítani, mert az ő tévéjük tudja, szemben mondjuk az USA-ban második legnépszerűbb LG-vel.

    Kérlek, ha hibát látsz egy cikkben, ha bármilyen észrevételed van, írj PÜ-t, mert arról egyből kapok értesítést! Köszi!

Új hozzászólás Aktív témák