Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz MaUser #21 üzenetére

    Ez nem ad elegendo megnyugvast. Mindjuk egy busz balesest mert a komputer hibazik. Es kozvetlen veszteseg fog erni teged. persze nem kivanom. csak feltetelezes. Neked elegendo lesz, hogy a ceget megbuntetik? Hmmm. A ceg belso rendszeret nem ismered, lehet olyan fog szivni akinek semmi koze az egeszhez. Vehetjuk a mostani dizel botranyt. Valaki programozott. a tobbi melos sziv, hiaba lesz meg a programozo a megbizo, ha valaha is meglesz. A berezesuk egy idore befagyaztva. Hol lesz a hatar? Mikor egy rendszer annyira osszetett lesz, mikor nem csak informaciot kap es vagy vagy dolgot csinaljon, hanem dontest hoz, hogy csinalhatok 4 dolog kozul valamit. Ez a fejlettsegi szint itt van, az onjaro autok, parkolnak fekeznek stb. Beparkol rendszer meghibban egy gyereket elut, majd a vizsgalat folyaman hibat nem produkal. Ki vagy kik lesznek a hibasok. Vekony a hatar. Lehet jogszabalyt alkotni egy miliardot, az igazi kerdes ott marad ki lesz a hibas es valojaban ki vonhato felelosegre? Lehet ez az eset amit leirtam evente egyszer fordul elo. Statisztikailag brutalis javulas. De ha az a hozza tartozo pont a tied lesz vagy az enyem, akkor.... erdekelni fog a statisztika? Teny hogy kisebb a hiba, de egy ember felelosegre vonhato egy program vagy gep nem. A mogottes ceg megint csak egy nev es penzugyi gazdaseagi szervezet.Hidd el ez a problema vagy kerdes egyszerre szuletik az automatizalassal.

  • freeapro

    senior tag

    válasz MaUser #14 üzenetére

    Safety goal-okkal és azok ASIL szintjével olyan kreatívan nem tudsz bánni, mert azt az OEM (autógyártó) határozza meg.

    A virtualizált réteg validálása az tényleg az ön-tökönszúrás minősített esete.

    De abból látszik, hogy komolytalan a cucc, hogy az ASIL funkciókat egy magon akarják megvalósítani.

Új hozzászólás Aktív témák