Hirdetés
-
Ősszel jönnek a Toshiba új, vállalati szegmensbe szánt merevlemezei
ph A kritikus üzleti applikációkhoz gyártott, CMR-es adattárak kétféle interfésszel vásárolhatók majd meg, és 10 TB-ig fedik le az igényeket.
-
Felskálázza a Nubia a Snapdragon 8 Gen 3 órajeleit
ma A Redmi Magic 9 Pro már télen felforrósodott, mi lesz nyáron a felturbózott 9S Próval?
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
jerry311
nagyúr
-
bambano
titán
a bmw is simán otthagy a puszta közepén, ha úgy gondolja...
mivel egy motort akár néhány főtengelyfordulat alatt is tönkre lehet tenni, egyáltalán nem nyilvánvaló, hogy a gép azonnali megállítása rosszabb döntés gazdaságilag.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
félisten
Rosszul tudod. A Navstar GPS "Selective Avability" képességeit, ami a civil jel direkt gyengébb pontosságáért felel még Bill Clinton töröltette el, 2000-ben állították a zavarójel változóját 0-ra.
Plusz ugyebár ma már 4 különböző reginális GNSS szolgáltatás van (az amerikai Navstar GPS, az orosz GLONASS, a kínai Baidoi és az európai Galileo, utóbbi kettő még nem teljesen kiépült).
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
bambano
titán
mi az extrapénz?
mondom a saját példámat: ha szuperül dolgoztam, nincs konkrét munka. rendelkezésre állásért fizet a főnök. a fizetésem egy részét azért kapom, hogyha baj van, akkor megjelenjek és megoldjam a problémát. áttételesen azért, hogy ahhoz, hogy meg tudjak jelenni és megoldjam a bajt, minden feltételt biztosítsak.szoktam mondani, hogy olyan vagyok, mint a körzeti orvos. addig jó, amíg nem látsz. először röhögnek...
visszatérve a jd-hez:
a termények betakarítási ideje vagy bizonyos művelési feladatok ideje erősen korlátos. Például a legjobb minőségű étkezési csemegekukorica optimális betakarítására 1-2 napod van, a betakarítás után maximum 4 órával már a hűtőházban kell legyen. ebbe nem fér bele a leállás, 4 órát csak akkor tudod teljesíteni, ha a gép mindig megy, amikor nyomod a pedált.de járhatsz úgy is, hogy elromlik a gép, csúszol 1-2 napot és közben elromlik az idő. akkor vannak ilyenek.
ha olyan szerződéssel veszed a traktort, hogy ebben a traktor gyártójának is van felelőssége, akkor előírhatja, hogy milyen feltételekkel adja a gépet. ugyanígy a finanszírozott eszközöknél is lehetnek olyan előírások, amik elsőre lerablásnak néznek ki.
egyébként is gyakori, hogy nem traktort vesznek, hanem úgynevezett termelési rendszert, amiben minden benne van, az összes gép, a vetőmag, a vegyszerek, a tanácsadás, szakmai irányítás és a termék felvásárlása is. ott is lehetnek elsőre hülyének tűnő szabályok.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
félisten
A Navstar GPS alaphangon 6-15 méteres pontosságot tudott, menet közben a többi GNSS rendszerrel kiegészülve ma 2-5 méter között van az általánosan elérhető pontosság. Ez például közúti navigációnál elégséges, ám ha például behajtasz egy magas épületekkel körbevett utcába, akkor le leszel árnyékolva a műholdaktól, márpedig a pontosságot úgy tudod növelni, ha minél több műholdra látsz rá (illetve még a műholdak jelében minél pontosabban meg tudják adni a légköri torzítás mértékét).
A városokban, ahol amúgy is viszonylag kicsik a cellák, a cellainformáció alapján van egy plusz stabil pont, amit fel lehet használni a helyzetmeghatározásra, ugyanez igaz a wifi routerekre (általában).
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
bambano
titán
személyesen a jd-vel még nem volt rossz tapasztalatom.
informatikában meg tartalékolással oldom meg a gondokat, ennek nyomait egyébként fel lehet fedezni az itteni hozzászólásaimban is. nem tudom megoldani, hogy ne romoljon el semmi, de azt el tudom érni, hogy legyen a polcon helyettesítő cucc. az olcsóbbakból veszek én (egy mikrotik panel 10-20 ezer forint között van), a drágábbaknál meg rábeszélem a főnököt, hogy vegyen.csak ez egy relatíve alacsony megtérülésű területen soktízmilliós gépeknél nem működik. ott az működik, mint a magasabb szintű számítástechnikában, hogy márkás cuccot veszel és veszel hozzá onsite szervizt is. ezt emlegetik itt többen is, az onsite szerviz arról szól, hogy fizetsz egy rakás pénzt, amiért szerencsés esetben nem kapsz semmi fizikai tevékenységet. ha nem döglik be, nem csinálnak semmi látványosat.
visszatérve a témához: szerintem több részletet kellene tudni a helyzetről ahhoz, hogy normálisan meg lehessen ítélni.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
rudi
nagyúr
Mifelénk ezeket (nem csak JD) a gépdílereket kergetik a szövetkezeti emberek - el a mezőről. Olyan fekete doboz van a gépekben, ami mindent loggol, mikortól meddig ment, hányasban szántottak vele, milyen fordulaton boronált, milyen volt a szervónyomás, fingtak-e a kabinban stb. És amikor beáll a berendezés, akkor jönnek, hogy hát kérem ez nem garis javítás a féléves gépen, mert jóskabá 3%-kal gyorsabban vette a kanyart szántás közben, mint szabadott volna.
És a javítás meg olyan mint a modern autóknál. Meghajtol egy tartókonzol, ami 5 perc flexeléssel, 3 perc heggggesztéssel, 2 perc csiszolással és nélmi festéssel javítható? Kérem szépen, ez full modulcsere! Most szoftveresen leállítjuk a gépet, jövő héten megjön az alkatrész, rá 2 napra lesz ideje a szakemberünknek, addigra hozzák be a leállított, tehát csak trélerezhető gépet a 80-km-re lévő szervizközpontba. Miután ez a buli lejátszódott ismerősöknél a TSZ-ben, a JD díler megtanult szántásban cikk-cakkba sprintelni a felé hajigált rögök elől. Visszakapták a gépüket, bontották a szerződést, és felújíttatták a Zetorokat.
[ Szerkesztve ]
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
Rolcsiii
csendes tag
válasz gabor7th #144 üzenetére
Nem azt írtam , hogy leszoktak róluk, azt írtam , hogy egyszerűbb megoldásokat választottak/választanak, az elmúlt pár évben sokat költöttek a bankok biztonságra legalábbis Magyarországon (tapasztalatból mondom) azt meg, hogy ennyit el tudtak vinni a bangladesi jegybankból...hát , én csak azon csodálkozom , hogy nem többet.