- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- OLED TV topic
- Házi hangfal építés
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- iPad topik
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
cucka
addikt
milyen elektromos hálózat lesz az, ami elbírja a töltési terhelést
Ez fejlődni fog az elektromos autózás terjedésével. Az áramtermelési kapacitás lesz a szűk keresztmetszet, ezt nyilván fejleszteni fogják.
Ha van igény és fizetőképes kereslet, akkor az infrastruktúra kiépül. A benzines autók elterjedése előtt se volt egyetlen benzinkút se. -
cucka
addikt
Ma jött szembe egy hír ezzel az autóval kapcsolatban, ami érdekes. Amerikában a kutya se veszi, rárohad a kereskedőkre a készlet. Amíg a legtöbb villanyautóra előjegyzést kell leadni, ebből fél évre elég készlet halmozódott fel a kereskedőknél.
Az okokat nem tudom, azon túl, hogy a Jaguar nincs jó bőrben, senki se veszi az autóikat. Ami különféle tesztekből lejött, hogy a Jaguar szoftverei ijesztően gyatrák, teljesen hétköznapi, hogy lefagy a klímavezérlő vagy az infotainment. Ha így folytatják, 10 év múlva múzeumban lesz a márka.
[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
válasz #06658560 #71 üzenetére
Létezik olyan, hogy "dealer stock", tehát ha bemész a szalonba, akkor vannak autóik amiket azonnal el tudsz vinni. Ugyan ezek elvileg nem raktárra lettek gyártva, a Jaguar eladásai évek óta csökkennek Amerikában, szóval attól még nem tudják eladni, vagy csak nagy bukóval.
(Persze, ilyen gyártóknál lehet mindent egyedileg rendelni, de hidd el, Amerikában sokan úgy vesznek autót, ahogy mi mosógépet - bemész a boltba és elhozod amelyik tetszik. Szóval ezért kellenek a raktárkészletek az autószalonoknál)
[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
Mióta a Tata átvette őket kifejezetten helyre rakták a Jaguárt és jó ideje nyereségesen működnek
Ez azért barokkos túlzás, a Jaguar-Land Rover tavaly 3.6 milliárd GBP mínuszban zárt. Ebből is a Land Rover amely szépíti az eredményeket, a Jaguar a béka segge alatt van mindenhol.
Szóval az, hogy kijöttek az elektromos autójukkal, ez sokkal inkább küzdelem a túlélésért, mintsem hobbi projekt, amit azért csinálnak mert úsznak a pénzben.(Az okokat nem tudom igazából, lehet rájöttek az emberek, hogy ezek illatos bőrbe varrt, gyönörű fával dekorált fostalicskák.)
[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
Oké, amikor megvették őket a Fordtól, kb. egy lépésre voltak a megszűnéstől, ahhoz képest tényleg jó helyzetben vannak. De a jövő nem valami fényes számukra, az iPace volt a nagy dobásuk, szerintem a sokmilliárd veszteség is úgy lett, hogy ennek a fejlesztésére locsolták el. Szóval ha ez bebukik a piacon, akkor bajban vannak.