Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Uzi74

    senior tag

    válasz .DLL #64 üzenetére

    A 7Kw-al 1 fázison otthon nem nagyon fog menni, mert ha a 32 Amperes 3 fázisú CEE csatiról csak 1 fázis van használva általában max 20 ampert engedélyeznek, mert a hálózat szinkronja nem szereti.
    Tipikusan inkább 3,6KW ami egy otthoni CEE 16A-ből kihozható
    Normál 16A-es konnektorból 13A-t illik max kivenni, az meg 3 KW, szóval 10 óra alatt 100Km-et lehet kb. tölteni, ami a legtöbb embernek elég a napi ingázáshoz - itt lehet cserélni "kemping" csatlakozóra és akkor bírja a 16A-t is.

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz .DLL #64 üzenetére

    Én ezt annyiban másképp látom, hogy AC-s töltőket sokkal olcsóbban és gyorsabban lehet lerakni, tele is van velük az ország (Mobiliti, e-mobi), a legtöbb 22 kW-os, de vannak 43 kW-osak is, plusz amíg a DC-s töltőkön lóg egy Tesla, akkor a másik DC-s csatlakozón nincs ám gyorstöltés, AC-n viszont továbbra is adott a minimum 22 kW. Ezért egy Smart, vagy egy Zoe sokkal gyorsabban talál magának olyan helyet most már szinte bárhol, ahol hamar fel lehet tölteni.
    Abban egyetértünk, hogy autópályák mellett a 100-150-300 kW-os villámtöltés biztosítja, hogy vállalható időn belül nagy távolságra elég naftát kapjon egy autó, de ha én a városban rohangálok, akkor baromi király, hogy akármelyik AC-s töltőnél az ebédidőmben majdnem fullra tudok rakni egy Zoe-t.

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

Új hozzászólás Aktív témák