- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoli03
őstag
Arról beszéltünk, hogy mibe kerül havonta fenntartani egy autót, ha nem használjuk. Ne keverd már ide a fékbetét cserét 10 évente, akkor beszámolhatnám azt is a havi költségbe, hogy 15 év múlva mennyibe kerül megcsináltatni a lógó tetőkárpitot.
Amortizáció: te azt számoltad, hogy havonta mennyit vesztesz, mikor később alacsonyabb áron adod el az autót, mint amennyiért vetted. Én is és más is írta, hogy ilyen már 1-2 éve nincs és nem is lesz egy ideig. Szó nem volt róla, hogy helyette újat kell venned.
Arra az állításodra írtam, hogy szerinted ma már havonta 60e Ft-ba is kerülhet egy autó fenntartása akkor is, ha nem mész vele. Más is írta és én is, számolással alátámasztva, hogy ez inkább 10e Ft havonta. Ne keverjünk bele új dolgokat, más példákat, az eredeti téma nem erről szólt.