- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
ma 5G, IP68/69K, 120 Hz, 120 W, 121 dB, 200 MP, 512 GB, 15 600 mAh és walkie-talkie opció – csak néhány kulcsadat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoli03
őstag
Itt most arról beszélünk, hogyan számolsz amorticáziós költséget egy használt autóra. De nincs neki, mert ha mostanában megveszed és eladod, akkor nem vesztesz rajta semmit. Az teljesen más kérdés, ha veszel megint egy használtat, akkor buksz azon, hogy eladtad a régit, itt most nem volt róla szó, hogy venned kell másikat.
Amiket írtál problémákat az állás miatt, azokat simán ki tudod küszöbölni, ha mész vele 30 km-t kéthetente. Akkor adjunk hozzá a havi fenntartási költséghez 3e Ft-nyi üzemanyagköltséget.
Én nem írtam olyat, hogy 120e Ft-ot kell költeni éves szervizre. Te írtad, hogy annyi egy fékbetét csere, amire mondtam, hogy hülyeség.
Szóval még most is ott vagyunk, hogy biztosítás (50e)+gumik (150e/11)+műszaki (25e/2)+gépjárműadó (6e)/12 hónap+olajcsere 15e+3e Ft üzemanyag~9-10e Ft. Ez nagyon messze áll a te 60e Ft-odtól és itt most arról beszélünk, hogy mennyibe kerül havonta a kocsi fenntartása, ha nem nagyon használod, hanem csak áll.