Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    válasz #80123904 #3 üzenetére

    Harc rendszere nem jött be.Ilyen agyatlan tunkolda volt, sűrűn eltaláltak,hiába használtam fedezékeket.Vannak spéci képességek,azok biztos sokat segítettek volna,de sokat kellett volna őket használni,egyszerűen nem állt kézre.Rá lett erőszakolva a játékosra hogy mindenképp használja a spéci képességeket,méghozzá jó sokszor.Non-stop eltalálnak mechanikával az a baj hogy megöli az adrenalin faktort, vagyis mindent kivált belőlem a játék csak akciót/izgalmat nem.

    Ghost Recon Wildlandsal dettó. Míg lopakodsz királyul működik a harcrendszer,de amint átmész akcióba, tunkoldává válik az egész.Mintha csak büntetné a játék a nem lopakodást.Pedig fegyverek és attachmenetek jó része akciózásra való.És a játékélményt is eléggé megdobja ha úgy játszhatsz ahogy épp kedved tartja,ne adj isten kombinálhatod a két harcmodort.Főleg azért bosszantó mert a megoldás elég egyszerű: be kell állítani hogy nagyobb szórásképpel lőjön az enemy, és halljak meg 2-4 találattól 10-20 helyett.Aztán a különböző nehézségi fokozatokat lehet finomhangolni. Ghost Recon Future Soldier harcrendszere még ilyen volt.

    Mafia 3 nem lett eget verő játék, az én mégis szívemnek kedves, mindkét féle harcrendszer tökéletesen működik. :R

    [ Szerkesztve ]

  • kikikirly

    senior tag

    válasz saelin #6 üzenetére

    Igen.Néztem VR-nál Multiplayer streamet, és PVP-be nincsenek olyan találat animációk mint Single playerbe.Elég fura látvány mikor 20 golyót bele üritesz,az meg még csak meg se rándul.Látványhoz pedig ez is hozzátartozna,nem csak a modellek,objektumok,tükröződés stb.

    Wildlandsnél azért akadtam ki mert a Future Soldierhoz képest csomót javítottak a test lövedék fizikán,csináltak új lövedék becsapódás effekteket különböző felületetekre, autókat egész látványosan lehet szét lőni stb.
    Ezeket kidolgozni azért nem kevés munkaórába vagyis money-ba kerül.A fasza harcrendszerrel lényegébe lenullázták a munkájukat.Termelékenységből csillagos 1-es. :P

    Future Soldier-nek jó harcrendszere volt, viszont nem volt rendes test lövedék fizikája,gagyik voltak a találat animációk,stb.
    Nem volt rossz játék, inkább 12, 1 tucat alkotás lett.Sajnos hamar rá lehetett unni,pedig abba is volt fantázia,csak eltolták a kivitelezést.

    Ez relatív gyakran előforduló probléma.Itt köszön vissza az hogy úrrá lett a mérnöki és pénzügyi szemlélet, másképp nem csinálnának ilyen tökön lövéseket(szerintem).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák