Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Madwe

    nagyúr

    válasz Loha #22 üzenetére

    A koznolnál nem 3 év után butítják, hanem 5-6 év után, az első 5-6 évben meg sokkal többet préselnek ki az adott hwból... Azért ha megnézel egy beyound two soulst, the last of ust, gta5-öt (ok az 25fps kb...) akkor azért belátható h igenis sokat fejlődik a hw kihasználtsága, e miatt időtállóbb... A launch címekből meg kiindulni h xen van 720p psen meg 900... Hát nézted már anno ps2 x meg ps3 x360 alá miket mertek kiadni nyitó címnek? csoda h 3d motor van alattuk... De igen, a konzol azért időtálló 8 évig, mert az első 5 évben követi a pc fejlődését, utána meg ugyan kicsit lemarad (multik, exklúzív nyilván nehezen értelmezhető ilyen téren h mennyire butítják de azok ciklus vége fele domborítanak a leginkább) de attól még fejlődik valamennyit. És egyszer se kellett hwba belenyúlni... Ez meg egy linux alapú opengles apira épülő valami, ami eleve rosszabb mintha dx alapú lenne, s a dx alapú cuccokat is illik 2-3 évente frissíteni, de ha nagyon nem érdekli az embert a graf akkor is 4-5 évente... És ekkor lehet h követné a konzolok fejéődését, ha nem nyúl bele kizárt... opengl alatt meg sokkal rosszabb a helyzet... MStől független lesz, de azt nem látom be h hwgyártóktól miért lenne az... s az igaz h konzoloknál olcsóbb rá a játék (ha okosak pcnél is olcsóbb lesz bár akkor már kb ingyen kéne adják a legtöbb címet) de ha pc árában is van, mi előnye van a pchez képest a felhasználónak? mert hwba ugyanúgy bele kell nyúlni mint pcnél ha kurrens akar maradni, mert nem egységes s nem lesz fix platform, nem lesz rá jobb api, míg pcre jön a mantle...

Új hozzászólás Aktív témák