Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • doooo

    veterán

    válasz Essentials #44 üzenetére

    "A 120Hz-es működést induláskor még valóban rengeteg külsős app nem támogatta, azóta viszont bővül a paletta, az meg nem igaz hogy nincsenek még 120Hz-es játékok iPhone-ra, merg az is folyamatosan bővül. Szóval értem hogy nagyon meg szeretnéd mondani, de azért érdemes utánanézni, mielőtt valótlanságot állítasz! :)"

    Nem követem napi szinten a listát. Márpedig egy hete még nagyon nem volt ilyesmi elérhető játékokban. GSMArena, és egyéb portálok i13 tesztjeiben folyamatosan kihangsúlyozták ezt.

    "Ezek vegyes használatú tesztek, és a pörgetett szoftverek jórésze alapból nem 120Hz-es egyiken sem."

    Mivel Androidon a legtöbb dolog már rég támogatja a 120Hz-et, ez még mindig nem arányos dolog. Részedről meg tiszta feltételezés, hogy mi-mit támogat, pláne ha 24 óránként változik az Apple listája ilyen téren, azaz minden teszt, ami nem valós idejű, valószínűleg nem mutatja a valóságot. Mondom, majd visszatérhetünk ilyesmikhez ha az iOS-ra fejlesztők is végre elvégzik a munkájukat.

    A RAM, meg mAh számokon való csodálkozásod meg abszolút nem világos. Az iOS lényege, hogy teljesen másképp bánik mindkettővel. Amióta csak létezik. Szóval semmi értelme az összehasonlítósdinak ilyen téren, ahogy eddig sem volt. Ne bántásból mondom, de tényleg nincs. Akkor lenne ennek bármiféle objektív alapja, ha egyforma rendszeren futna minden (és akkor garantálható, hogy nem ez lenne az összkép).

    Egyedül a végső üzemidő az, amit használhatóság miatt illik összehasonlítani, elvégre az minden embernél számít, mennyire bírja egy-egy mobil az általános használatot. És ebben valóban jobb valamennyivel az új Pro Max (amellett is, hogy Androidon perpillanat az S21U a legjobb ebben). A rekorder méret és súly cserébe mondjuk nem pozitív fejlemény.

    De csak az az egy modell ilyen, a többi három bőven hagy kívánnivalót, főleg a kisebb S21 modellekkel összevetve (konkurenst konkurenssel).

Új hozzászólás Aktív témák