- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#11302912
törölt tag
Ertem. Akkor lehet hogy csak az a hiba a rendszerben, hogy en meg nem jatszottam mai jatekokkal (pl far cry 3) olyan gepen ami elvinne maxon 100+fpsel. Kossz a valaszt. Majd kiprobalom mennyivel jobb ugy az elmeny. (csak meg nem tudom hogyan)
Nameg ahogy eszrevettem igazabol az szamit alegjobban, hogy mennyire porgos a mozgas. Ha a mozgasok emberi sebesseggel mennek vegbe (lsd. nem futsz ugy mint ahogy egy auto megy,) akkor meg kevesbbe latszik a lulonbseg.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
annyit érdemes még hozzátenni, hogy az alacsony fps miatti input lag igen gyorsan kritikussá válhat - igaz, hogy 30 fps esetén a képalkotás ideje csak 33ms, viszont a képalkotás módja miatt az input bevitele és a kép tényleges megjelenítése között ez az idő 2-3-szor eltelik. azaz míg 60 fps-nél 33-50ms a késleltetés, 30 fps-nél 66-100ms - csak a képalkotásra. anandéknak volt egy kiváló tesztje, ahol az derült ki, hogy 120-130ms teljes input lag már érzékelhetően rontja a játékélményt.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...