Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • balintka

    addikt

    válasz K Norbi #16976 üzenetére

    Ezt azért felháborítónak tartom a Huawei részéről. Azt még elfogadjuk, hogy A11-et nem kapunk az ismert okok miatt, de azért azt már nem tartom korrektnek, hogy a meglévő 10-es rendszerre is sz.rnak nagy ívben. Egy ilyen árkategóriás telefonnál, ami ennek is volt az új ára... Emiatt is gondolkodom, hogy megválok tőle és S20 FE snapdragon-t veszek helyette második telónak. Az már mindenben jobb a Pro-nál, ráadásul stabil szoftvertámogatással rendelkezik. Csak nem olyan szép. :(

    [ Szerkesztve ]

  • bontabela73

    aktív tag

    válasz K Norbi #16976 üzenetére

    Nekem volt egy frissítés áprilisban is (147 végű). De teljesen jogos a kérdés. Tegnap meg is reklamáltam a frissítés ügyét a Huawei Magyarország Support-nál. Írtam egy emailt, amelyben megkérdeztem, hogy miért ilyen lassan jön a márciusi frissítés (június van). Miért ez a lassúság, illetve esetleg elakadt-e a frissítések kitolása, vagy netalán leállt az egész? Az xda-developers fórumon és itt is olvastam, hogy néhányan már megkpaták a 2021. márciusi patch-et (153), a többi felhasználóval mi lesz?

    A választ változatlan formában idézem:

    "Szeretném tájékoztatni, hogy a készülékek az IMEI számuk alapján kapják meg a frissítéseket, ami minden készüléknek az egyedi azonosítója.
    Ez az oka annak, hogy eltérő időben érkeznek meg a frissítések a készülékekre.
    Pontos dátummal sajnos nem tudok szolgálni a jövőbeli frissítéseket illetően, mert a zárt rendszer miatt nincsen rálátásunk. Illetve a frissítések ideje és tartalma régiónként eltérő lehet.

    Szívesen ellenőrzöm Önnek a készülék forgalmazási régióját, ha elküldi a telefon sorozatszámát (S/N),
    melyet a Beállítások - Rendszer - A telefon névjegye - Állapot - Sorozatszám menüpont alatt vagy az eszköz eredeti dobozán talál!"

    (Nincs rálátása, de utána tud nézni. Érdekes.)

    Titokban abban reménykedtem, hogy ha szólok, esetleg megjön a frissítés. Azért reménykedtem, mert volt mér ilyen eset még a Honor 9 esetében. Az öcsém és én egy időben egyaránt Honor 9 készüléket használtunk. Az öcsém telefonja mindig 1 nappal korábban kapta a frissítéseket az enyémhez képest. Egyszer előfordult, hogy már majdnem 2 nap is eltelt azóta, hogy az öcsém telefonja patch-et kapott, az enyém meg nem. Felvettem a kapcsolatot a Support-tal, és a fentihez nagyon hasonló választ kaptam. Viszont kb. 2 órán belül megjött nekem is a frissítés.

    Nagy frászok ezek a Support-osok, mindig délután 4 előtt küldik a választ, így ha válaszolunk is nekik (pl. valamilyen adatot kérnek a telefonnal kapcsolatban), akkor is már csak másnap olvassák a válaszunkat és válaszolnak. Ha pénteki napon történik ez, akkor a válasz a következő hétfőre csúszik.

    Da pacem, Domine!

Új hozzászólás Aktív témák